Wednesday, February 25, 2009

Usaha Tangga Kejayaan!!!

wahhhh..........skemanyer tajuk n3 aku. hua3x. aaaaaaa....bdn sgt pnt tp aku kne kuatkan gakla diri nih. pale ngah serabut stdy so aku rest sat dgn menayep n3 nih. huhu. im at library now actually. pg td aku sgt ngantok....ingt mls la nk pegi library ptg ni...ingt nk g mlm ni jer sbb ngantok pnye psl. pas lab Comm Sys pg td...aku rs cam nk g library la plak...rs ngantok pun xde...mayb sbb aku minum LIVITA kot. wakakakakaka. so pas lab pg td aku blk umah sat nk amek lappy ku n pe2 brg yg ptt then trus p kngr. p bli pen sebatang (poket ngah kering so bli pen sbtg jer) sbb pen aku sume dh abes ink~~~betapa truknya thp kekeringan poket aku skrg ni....xcden pnye psl la nie. pas tu aku p maybank...amek duit aku sket yg mmg dh ckit dlm bank tuh...aku amek duit tu pun sbb nk ready kot kne denda lewat drop sbjk. then pegi pjbt pendftr...nk drop sbjk math. then akak kt kaunter tu bg borg...rupanya borg tu kne mntk pengesahan dr lctrr n dekan baru leh sah drop sbjk. aiyokkkkkkk.....

means, pas ni aku kne p kole perlih nk jmpa lctrr math aku then pegi jejawi nk jmpa dekan. waaaaaaaaaa.....kngr-kole perlih-jejawi. kering lg la tangki minyak moto tu nnt. td baru jer isi. (skali lg...betapa truknya thp kekeringan poketku). hmmm....ingt nk p ptg ni...tgkla klo aku rjn aku p la ptg ni. klo x, sok jer kot. ptg ni pttnya ada kls kol 6-7, kls IC Design but cncl plak. yeahhoooo!!! hahaha. ermmm....klo aku larat dan mampu bertahan, mayb aku nk stay kt library ni smpai mlm ni kot. aku bknnya apa, klo aku dok umah, mmg x stdy la jwbnya!!!! dok ngadap lappy pas tu membuta...pas tu membuang masa ngan wt pe2 ntah aku pun xtau. hua3x.

so, since yesterday barula rasa life aku as a student sbb aku p kls n lab. hahaha....b4 ni aku p lab jer...so rasa life as a student tu x sempurna. miahahahahahaha.....

tau x mende nih??? aku pun tatau. hahaha....

ni keje lab IC Design aku smlm. ktorg kne design NMOS. lbih kurg gitula rupanya tp ada slh sketlaa...wrna...layer n pe2 ntah lg.

nk print screen x leh sbb aku x bwk pendrive or apa2 device utk mengcopy dan mengeteh (kopi & teh). so aku snap jerlaaa dr camera enpon aku yg xbape nk mntp nih. hua3x. klo nk tau, program ni x guna Windows mahupun Doors (wakakakaka). program ni guna Red Hat Linux. sape yg tau tu taula kan....

ni lak lab pg td....lab Comm Sys. aku ingt aku dtg awl rupanya aku smpai jer tgk dorg dh nk start wt dh. aku pun nyelit2 jerla. hua3x.



ok....dh. time's up!!! nk smbg stdy lak...hohohoho..........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home