Monday, February 9, 2009

Pics Motoku yg Xcden

errkkk.....motoku yg xcden??? moto ke aku yg xcden??? hua3x.

ngeeeee.....motoku???? tettttttttttttttttt...................

after bout sebulan moto nie tersadai kt balai, ari ni baru kelangsungan ambk moto ni kt balai n hntr p bengkel. saman dh settle lama dh ok!!! mamposla klo aku x settlekan saman dlm tempoh sebulan, pnt kne naik turun court jerlaa. but everything ok...as aku mls nk pjgkan citer, aku psrh jerlaaa kne saman pun than kne naek turun court.


yg plg teruk pun kt bhgn dpn moto nie la. sbb 2x b'lggr. klo stkt lggr kete iswara itam tu aku rs x teruk sgt kot moto nie...and aku pun xteruk sgt mcm now nie. but dsbbkan perlanggaran (waahhh teringat blaja chem dlu...perlanggaran molekul...perlanggaran zarah2...kah3x) yg 2nd tu laaa moto nie teruk n aku pun injured mcm skrg nie.


in some situation, mayb org akan slhkan org yg memandu laju. but in my situation, im very thankful kpd pakcik kete kancil tu sbb drive laju. dsbbkan dia drive laju laa aku lggr bhgn tepi kete dia. means, apa yg aku cuba nk ckp is...klo pakcik tu xlaju, mayb pakcik tu yg lggr aku or mayb jasad aku dh hancur kt bwh kete pakcik tu. dpt x pe yg aku fkr now nie??? so, if that happen, keadaan moto and keadaan aku sendiri for sure laagiiiiiiii teruk!

mayb korg tgk gmbr nie mmg nmpk moto ni x teruk sgt lg kan. msh nmpk la rupa moto tu kan. cuma bhgn dpn laaa yg teruk pun. n other parts....ada laaa pth, pch, bengkok here and there. fulus! fulus! fulus!!!


ps1: kakiku sakit...

ps2: klo btol la pe yg tukang urut tu kata retak kaki aku ni mkin teruk....uwaaaaaaaaaaaaaaa......

ps3: menghitung hari for the appointment ngan doc this friday....8am. adehh...kne bgn awl jgk lerrr gamaknyer.

psp: aaaaa....baru teringat! jmaat nie ada test IC Design kol 8. in the meantime, i've to go to the hospital for the appointment. mcmn neh??? haissyyy

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home