Tuesday, February 3, 2009

stadi stadok smpai stido! MATLAB!!!


aaaaa.....buhsan3x!!! errrkkkkkk....say no to bosan! sob3x. i thought lab comm sys will be slh satu lab yg besh utk sem ni sbb masa 1st lab dlu ktorg 'main' ngan spectrum analyzer jer. tekan tekan, msok nilai, pas tu kluar la graf kt display screen. tu jer. even klo wt lama2 leh jd bosan, but ok la kan than now nie. uwaaaaa...i thought sbjk signal system last sem will be the last time aku guna software matlab dlm lab. rupanya sem nie guna lagik matlab! aiyokkkkkk!!! x ske3x. bkn stkt comm sys neh, EM pun guna matlab. haaiissyy.....

xpelaaa....x ske mcmn pun aku kne ske gak kan. mlm ni dgn rasa terlebih smgt aku gigih cari installer matlab. hua3x. dh sem ke-4 baru terhegeh-hegeh nk cari installer matlab??? wakakakakaka.....padahal dr sem 1 lagi dh guna matlab. truknya aku! keh3x (gelak kt diri sendiri). tp kan.....aiyokkkkkk......sbnrnya now nie aku ngah tgu klasmet aku nk send installer matlab tuh. td dia kata dia nk compress dlu. lmbt lak dia neh nk hntr. bape jam nk compress mendalah tu? aiyokkkkkk. sementara ngah tgu dia nk hntr kt aku, aku pun wtla en3 neh. pas settle en3 nih aku sambung wt pre-lab comm sys utk sok. jgn aku trus terleka dh la. weh cptla hntr installer matlab!!! ilang p mana ntah dia neh. haiyohhhh.......

errmmm...actually dr dlu bkn aku xde ati nk install matlab. tp lappy aku yg lama tuh....pehem2 jerla kan. lappy yg aku dh guna for 6 years....pas tu ram lak 256mb kot! hua3x. dh ayam, btambah ayamla lappy aku jadiknyer klo aku install matlab tuh. tu pun seb baek masa 1st sem aku x install linux. klo aku install linux, ntah2 meletup trus lappy aku. kah3x. so now nie okla kan....wit my new lappy (blushing). anyway, itewla reason yg aku guna utk memikat ati my dad utk blikan aku lappy baru. hua3x. tp btol la kan....aku bkn tipu pun. mmg btol....kos aku nih sgtlaaa byk guna software. klo dlu, dgn lappy aku yg lama tu aku kne fkr 3-4 kali nk install software, skrg nie x perlu dh kot. hua3x.

hmmm....xpela. biar aku further ngan pre-lab aku dlu. biarla dlu installer matlab tu. ahhaaa....jom kta stadi stadok smpai stido! heh. apakah itew amplitude modulation? (garu pale). apakah itew modulation index? (garu pale lg). hua3x.

ps1 : ptg td ttiba aku rs cam x sdp ati lak. riso ada org terasa ngan en3 aku b4 nih....yg aku mengata n mencarut bagaii tuh. uhuk3x. xpela...i dont gv a damn. do i care? ada aku kesah? or dlm bhsa srwknyer, ada aku lalek? hua3x.

ps2 : new mini project coming. IC Design Mini Project! so total up...now nie ada 3 mini project. IC Design, EM & Comm Sys. mayb i should say 'assignment' utk EM & Comm Sys....but still kinda mini project la. skrg nie micro-p jer lom ada mini project. ke dh ada....just aku jer yg tataw??? huhu...

*no ps3 n psp for this en3...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home