Saturday, January 31, 2009

!@#$%^%$#@!

aaaaaaaaaaaa...............aku rs nk mencarut jerlaaa ari ni. hisssyyyyyyyy......ntahla pe nk jd. ada beberapa perkara yg wt aku bengang........ :

1. tensen3x....nk kata x wt keje, dh terlebih wt keje kot yg jd smpai mcm nie. sume website nk block. pe kes???? mmg b**o** *e** btol la. motif....nk swoh org ngadap portal ari2....ngadap buku ari2 24/7???? urrgghhhhh....wut the ****i** *e** laaaaaaaaaa...............

2. keje aku yg x siap2 lagikk................

3. ada la sorg member nie kan. dh org bg dia jwtn, org bg dia pgkt, pikul la tgjwb tu btol2. suka x suka ko kne wt jgk. nie x, wt derk jer kt org bwh ko. wt xtau jer. x prnh pun nk ambk tau org bwh ko. b4 nie x prnh pun nk ambk tau psl aku xcden nih. bkn aku menghrp sgt ko nk dtg jmpa aku, tnya kbr. but at least....ko tu ada jwtn, ada pgkt! that's ur responsibility wokeyh! klo org laen leh wt, leh jer dtg jmpa aku, naper ko xleh? ko sorg jer yg xprnh jmpa aku....nmpk aku pun wt bodoh jer. pas tu ble org atasan tnya psl aku, baru ko terhegeh2 nk jmpa aku. pas tu jmpa aku lak tghmlm! tu pun klo org atasan x swoh jmpa aku, aku rasa smpai ble2 ko xkan dtg jmpa aku. s** *f* laaaaaa!!!!!!!

4. hmmm....citer nih begin ble aku dpt phone call dr member aku smlm. rsnya x perlu la kan aku nk mention sape org tu. kang dia lak kne blame sdgkan dia x salah pun. dia just nk tlg. tp after member aku call tu aku dh rasa cam bala apa laaaaaa yg akan dtg nih. after got phone call tu, aku dpt msg dr H bkn nama sbnr. pas tu dpt lak phone call dr I bkn nama sbnr. then, aku rs explaination aku kt I bkn nama sbnr tu xcukup, aku reply lak msg H bkn nama sbnr tu utk menjernihkan keadaan. so aku hrp skrg nie keadaannyer mmg btol2 jernihla. case considered close! hope xde dhla slh fhm. but tatawla klo dorg still nk bukak citer nih n nk ungkit lg citer nih nnt2 kan. business is business. klo ckit2 nk sentap, ckit2 nk sentap, then that's not business. actually problem sume ni sumenya bout L bkn nama sbnr. klo si L bkn nama sbnr tu rasa business lg penting dr main career dia skrg, then it's fine. it's up to u to decide which is the best. tym ni aku teringt masa final ajl23 dlu. ziana zain...even aku bkn la fanatik dia, tp aku mmg respect kt dia. smpai skrg dia msh leh b'thn in this field n still ada fans yg rmaaiiii utk support dia. and ada rmaii lg laa yg leh wt contoh kan...mcmn leh b'thn smpai skrg. it's all depends on supporters, fans. urrgghh....useless la klo aku citer pjg2 pun. aku dh pnt nk explain everything. hmm...ari tu aku dh t'fkr nk ltk jwtn but atas some problems, aku postpone dlu niat aku tu. skrg nie, i think i prefer utk jd 'the silent one'. klo aku rs cam khidmat aku diperlukan barula aku tlg. tu pun klo diperlukan la kan. and now, aku just nk tgk n tgu pe yg akan jd. what's next...
*pening kan baca problem aku yg no 4 nih? klo xtaw pe2 mmg pening. klo sesape yg tau tu xkan peningla baca nih. n to those yg xtau pe2 psl nih, just shut ur mouth n abaikan pe yg korg baca. so now, case considered close...aku dh explain everything kt org yg berkenaan. FULL STOP!!!



**tarikh en3 nie mayb berbeza dgn tarikh aku publish en3 nie sbb en3 nie aku ambk masa beberapa hari nk tayep.........dsbbkan mls & xde mood.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home