Friday, January 23, 2009

~Not In The Mood~



uhuk3x....ari ni aku agak bengong sketlaa. td aku ada 1 lab jer. tu pun kol 1. spttnya lab tu kol 12 tp sbb ada ucaptama tu, so ditunda lewat sket. at first dorg kata lab tu kol 1-3. then blom smpai sejam dok kt lab, dlm kol 1.45 plv tu kata dia tpksa abeskan lab awl sbb ada yg kne p lab test kt kngr.


muka tensen lama menunggu org amek. huhuhu.....

then pas balik lab tu ktorg p mkn. on the way nk p mkn tu ada insiden yg aku xleh citer kt cni. huhu. insiden tu telah menyebabkan aku membisu sejuta bahasa, kuciwa, sedih, rs nk nangis, rs nk hentak pale kt dashboard kete. uwaaaaaaaaa....sob3x.

ktorg p mkn kdai yg slalu ktorg p. aku yg slalunya p mkn dgn perasaan ceria n riang, tp kali ni aku p mkn dgn muka muram, geram n sedih. huhu. apapun, mkn tetap mkn. wakakakakaka. (since aku xcden nie, diet aku rosak hancussss punah mcm kne lenyek dgn steamroll. errkkk...steamroll??? kah3x).

even mood aku xbrapa btoi tym tu, tp murah rezeki. ekekekekeke. sbb pakcik kedai tu bg buah. free wokeyh! that's for sure. mula dia bg 2-3 hiris jer. xlama pas tu dia bwk 1 piring lagik kt meja ktorg. wawawawawa....timer kaseh pakcik! klo mcm ni, hari2 sy p mkn kt kdai pakcik. wakakakakakaka.

buah apa ntah nie....??? aku mkn jer. wakakakakakaka. tp sdp gak...not bad~~~

ahha...yg nie aku tau. buah mangga. eh mangga ke mempelam???? ahhh, whatever la kan!!! ada aku kisah??? keh3x. tp mmg bestla mkn mangga tu sbb mangga tu mmg muda lg...masyammm tp sodap!

pas mkn tu ktorg p jejawi...p settle mslh sbjk BI U aku tuh. tym aku p sana pn azrina dok kt pjbt atas. at first dorg swoh aku tgu kt bwh tu. then aku rs cam xnk tgu lama sbb org tu pun ngah tgu aku, so aku pun tnya no pn azrina. seb baek ada sorg laki tu baek ati tnya aku ada urusan pe dgn pn azrina. then aku explain kt dia n bg slip kt dia, dia kata nnt dorg settlekan. fuh, time kaseh encik pe ntah namanya. klo x sbb dia, ntah ble la mslh BI U aku tu settle. pas g jejawi tu aku trus blk.

hmmm...disebabkan angin pe ntah yg menyerang aku tu kan....balik tu aku maen game. dr ptg smpai ke mlm. kununnyer nk melepaskan tension. uhuk3x.

so as a conclusion, ari nie pale aku biol sket...moody~~~

ps1 : dlm keadaan mcm ni, sgtlaaaaa manyak mslh n dilema dlm diri nih. so phm2 jerla kan. pale pening, biol, cpt mrh, emosional, slalu moody. sape2 yg mulut xde insuran tu beware jerla klo nk b'ckp sblm kne sembur ngan aku. huhu....

ps2: risau giloooo dgn stdy aku skrg niiiiiiii..................

ps3 : dlm keadaan skrg, sgtlaaa menampakkan yg aku, mentally...not fit enough!!!!

psp : menghitung hari for my 2nd appointment with the doc (13feb)! hope check nnt ok...so that aku x perlu dh laaaaa pkai simen nie....n leh jln dgn bebas without tongkat!!!! pray for me....

WARNING!!!! utk everyone yg knl rpt dgn aku, knl dgn fmly aku, knl dgn sedara aku n yg sekutu dgnnya. KENYATAAN...my family xtau pun psl aku xcden nie. aku x gtau dorg pe pun. aku xnk gtau dorg sbb masa aku xcden tu dorg baru jer blk dr haji...n tym tu pun dorg xbape sihat (mayb sbb perubahan cuaca kt tmpt dorg wt haji dgn mesia nih). so aku xnk m'ggu dorg n xnk dorg risau psl aku. So sape2 yg rasa2 knl family or sedara2 aku, jiran ke org kampung ke...make sure citer nie jgn smpai ke telinga dorg!!! mntk kerjasama korg....tlg aku kali nie wokeyh!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home