Thursday, January 15, 2009

Not In The Mood...

apa aku wt ari nie...??? as i said in my previous en3, aku x pegi class. aku just pegi lab jer kan. so ari ni spttnya aku ada 2 lab. electromagnetic theory (EM) dgn microprocessor systems (micro-p). dlm kol 0920 dayah msg aku gtau ada lab EM...just briefing. so as tym tu aku pun baru bgn (oopss...), so aku pun decide xnk p. aku just p lab micro-p jer. haa...mendalah nie la yg ktorg wt td. eh ktorg bkn blaja wt board nie. camne nk wt board nie ktorg dh blaja last sem dlm ECT200 (engineering skills) ~ ktorg blaja mcmn nk design n wt board nih. lab td ktorg blaja programming. bkn C Programming. xperlu guna linux, x perlu guna software Dev C++. huhu. nk program nie just guna Notepad & CMD (Command Prompt). ble dgr guna notepad, dgr cam sng jer kan. huhu. ssh gaklaa ~~~ bg beginner mcm aku nih. budak baru blaja. huhu. sape yg dh expert tu mmg la sng.


Kolej Universiti Kejuruteraan Utara Malaysia??? Northern Malaysia University College of Engineering??? haha....tu dlu. skrg nie known as Universiti Malaysia Perlis. i prefer nama lama...


haaa....yg port tu connect ke pc then akan distimulate, execute n bla bla bla kt command prompt.


hmmm....ari tu i won a bid. hua3x. henpon. enpon murah jer. ekekekekeke. but ada tv. tu matlamat aku sbnrnya. nk cari tv phone. huhu. style aku klo nk bid, aku x ske bid awal2. aku cuma akan bid dh last2 mnt. dlm 30-15 mnt t'akhir baru aku start bid. the reason is....supaya hrga item tu x laaa naek manyakkk sgt. contoh mcm hp yg aku bid tu, masa aku start bid tu hrga rm291. pas tu bid pnye bid, smpai la hrga rm300. so kira ckit jerla naek tu kan. naek rm9 jer klo nk compare dgn dorg yg bid awal2 tu. aku plg frust laaaa psl lptop asus F8VR tu. huhu. masa first2 aku tgk lptop tu hrga rm400+ jer. asus F8VR hard disk 320 GB, ram 4GB, condition : new. not second-hand pnye wokeh!!! pas tu dorg bid pnye bid...smpailaa tym tutup tu jd rm2900+. aku bengang tol. 2-3 hari lg bid tu nk tutup lg dorg dh bid, mana la hrga x naek smpai mcm tu. huh!!! isk3x...emo lak.

Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


aiilaiikk lagu nie. lagu ni 1st aku dgr tym lagu Hanya Kau Yang Mampu popular lagik. aku ske lirik dier. so layann jer la. lagu fikirlah n lagu kita best gak...tp lirik lagu shbt nie mmg aiilaiikk.


***not in the mood actually.....so im sorry to sape2 yg aku dh tengking ke...aku mrh ke...aku wt muka ke....or wuteverlaaa yg leh wt org terasa hati tu...really sorry. aku pun xtau hangin pe attack aku nih. huh!


p/s: apsl aku wt font color utk lirik lagu shbt kaler ijau...x kuar ijau pun??? aiyaakkkk.....mengong!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home