Tuesday, January 20, 2009

iPhone 16GB!!!

Peringatan : tajuk en3 tidak ada kene mengena dgn isi en3!!!


aaaaaa......apa motif gmbr nih??? adakah aku p audition af7??? yaaaaa......sudah semestinyaaaaa.....tidak tepat sama sekali!!! ekekekekekeke......haku nk p audition??? hua3x....pelizzzzzzz dong!!!! kunun nk mendemamkan diri dgn af. uwaaaaaaa....tidakkk!!! say no!!! dlu after af3 (masa tu support marsha n felix), aku decide xnk mnt sape2 dh utk af pas tu. aku berjaya ble af4 aku xmnt sape2 pun. hua3x. tp aku gagal tym af5...sbb ada mila! hua3x. pas tu aku once again decide xnk mnt sape2 dh utk af6. gagal lg...sbb ada stacy!!! huhu....berjayakah aku utk tidak support sape2 utk af7 yg bkl menjelang??? apa aku merepek merapu pun aku tataw.


agagagaga....ini adalah CMD, also known as command prompt. kelmarin sy sgtla buhsan...maka sy pun merajinkan diri dgn meng'try-test' eksperimen Microprocessor Systems atau nama pendeknya Micro-p. namun sy gagal kerana lptop x sama dgn pc di lab! pc di lab dh disetup something yg sy xtau. atau mungkinkah sy xtau dan x fhm dgn eksperimen ini? ini kerana CMD gagal merecognize C16 & ASM di laptop sy. oleh itu, siapakah yg bersalah...laptop atau sy? yg penting, bukan salah ibu mengandung.
oh yaaa....ptg td sy telah keluar ke kangar. sy pegi Libra utk melihat laptop yang sy inginkan. sy pegi Libra kerana saya tahu di situ yg meng'offer' ASUS secara besar-besaran. ini kerana sy hanya mahukan ASUS, bukan ACER! sy telah berjaya membooking ASUS F80 series. esok selepas habis kelas barulah sy pegi mengambilnya.
errrmmmm....kenapakah bahasa sy sngtlah skema??? sbb kepala sy dh biol...fenin. skrg jam sudah pun menunjukkan jam 1am. esok sy ada Lab Test IC Design tp sy msh tidak membaca apa2 pun. oleh itu, sekian saja entry yg skema dr saya. berjumpa lg di lain masa...
(puke)(puke)(puke) dgn en3 aku yg skema nih!!!!! gilosszzzzz.........
what i think bout ajl23... :
ps1: aii prefer performance Sampai Syurga than Cuba...
ps2: tepuk2...lumpat2...headbang2 tym stacy perform! sgt lincah, energetic & power!!!
ps3 : hentak pale kt meja, frust guling2 ble tau FT dpt psmbhn tbaek instead of Stacy!!! etnik kreatif plak dpt kt farawahida instead of ija & za8. pasrah jerlaaaa..... juri profesional kan!!! (nx yr bg haku jadik juri! ketua juri wokeyh!!! ) wakakakakakakakakaka..........
ps4 : playstation 4 blom kuar....so digantikan dgn psp...
psp : tahniah MUH!!! ingtkan FT yg dpt sbb 3 awards dia dh conquer. huhu...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home