Saturday, January 31, 2009

yeayyy....bertunang!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehem....ehem....dgn ini sy menjemput tuan2 dan puan2 sekalian ke majlis pertunangan sy pada sekian sekian bertempat di sekian sekian. ahaks, gilosss!!!! it's not me wokeyh!!!!

uhuk3x. at this opportunity, aku nk wish selamat bertunang kpd kak sal yg telah selamat mengikat tali pertunangan bersama ehem-ehemnyer, Mr. N (bukan nama sebenar) pd 25hb yg lalu.

tadaaaa.....semoga berkekalan n kawenla cepat2! ahaks, jgn tunggu lama2, nnt lama2, dia diambil org....lalalalalala....... pesanan ini ditaja khas utk pasangan yg baru bertunang! ekekekekeke....

jeng3x!!!! nie la dia orgnyaa. MR. NADZMIN & MS SALINA!!! (ble la nk jd MADAM?!) hua3x. ahhaa....tunang enchek Nadzmin tu yg pkai bj cokelat tu ok! bkn yg pkai bj gold lip-lap lg meghelit itew! beliau yg pkai bj lip-lap mengalahkan org bertunang itu adalah kak ita iaitu adik kepada kak sal. wakakakakakakakaka.....ampuuunnnnnnnnnn kak ita! ekekekekkekeke. pssstttt....kak sal! sy curik gambo yer! huhuhuhu.....pic credits to org dlm gmbr! miahahahaha... nk tgk lg byk gmbr sler p tgk sendiri kt blog beliau ok!

*************************************************************************************

hmmmm....nk tgk gmbr cekci x??? ekekekekekeke. awak, thanx for this pic! wakakakaka....at first aku suspen jer ingtkan gmbr seksi mende laaa....dhla title pic nih 'kemban'. ble tgk....adehhhh.....gelak jer aku. wakakakakakakaka......


haaaaa.....skrg nie kan aku ske tgk mudah.my. klo dulu aku ske tgk lelong.com.my tp skrg aku dh jrg dh msok ctu. kdg2 jer aku msok ctu. ble aku rs perlu nk bli something, aku msokla ctu. skrg ni aku slalu masok mudah.my bkn sbb pe...nk usha kete jer. usha sajer wokeyh....nk bli x mampu. srooooottttttttt................

*************************************************************************************

haaaa....nie la antara kete2 yg slalu aku usha. ni NISSAN FAIRLADY. hrga dlm RM18xK. haa....tu baru hrga yg used one. klo yg baru pnye aku tatawla bape ratus ribu plak. ari tu aku nmpk kete ni kt kngr, kaler pink lak tuh! hua3x...mmg seswaila dgn namanyer kan...fairlady! wrna pun menunjukkan ke'ladies'an....feminine.



ahaks...this one pun fairlady gak cuma kaler yg ni mencapab sketlaaa kan. huhu. aku rs klo kaler itam sajer pun dh mampu menarik perhatian org...apa lg klo kaler olen mcm nih kan.

*************************************************************************************

NISSAN SPEC R TURBO RM9XK



*************************************************************************************

MITSUBISHI GTO RM8XK

*************************************************************************************

MAZDA RX8 RM150K

*************************************************************************************

CELICA RM4XK


*************************************************************************************

HONDA PRELUDE RM33K

*************************************************************************************

HONDA INTEGRA R69 RM5XK


*************************************************************************************
RENAULT SPORT




*************************************************************************************
SMART ROADSTER RM99K

masa tgk front view nie.....pheewiiiitttt.....mcm best jer...nmpk sporty....



skali tgk back view......huh????!!!!!!! adesssssssss...........trus x minat!!! hahaha....

tp nmpk chumil jer....nmpk cam tecik jer.....huhu.....

*************************************************************************************

ahaks, itulah antara kete yg slalu aku angan2kan. klo org kaya, msti sng...ckp jer kt parents nk kete tu, nk kete nie....haaa...trus dpt. best kan klo dpt fmly cop duit! wakakakakaka...aku bkn materialistik hokeyyyyyyyy!!!!!

hmmmm....tapiii kann...klo tgk balik kete2 yg aku mention kt atas tuh td, sumenye 2 pintu. klo fkr sejauh-jauh yg possible...baek bli kete 4 pintu kan. kete 2 pintu nie ssh sket nk mengangkut rmai parasit. muahahahahahahahaha................

so setelah dipertimbangkan semula....aku pilih kete nie jerlaaa........

jeng3x!!!!!!!!!!!!! wakakakkakakakaakaka......nie la dia myvi!!!!!!!!! huhuhu. aku tataw naper....now nie aku ske tgk myvi.


dlu masa first savvy kluar, aku sgtlaaaaaaaa kutuk design savvy nih! but then now nie aku cam dh dpt terima seadanya design savvy nih. huhuhuhu......

haaaaaa....actually nie yg aku ske! first2 aku mula suka satria neo ni masa aku nmpk satria neo kaler olen! nmpk cam smart sgt, shumil...nmpk very sporty. but then sygnyaaa 2 pintu.

tp kannn.................aku ske gak 4 wheel drive. aku ske ble tgk cikgu aku masa kt mrsm dlu....miss azura. dia guna kembara klo x silap aku. nmpk cam smart jer kan pmpuan guna 4 wheel drive. huhu. now nie yg aku ske toyota wish, toyota caldina, honda odyssey, toyota estima, toyota harrier, mitsubishi grandis....lbih kurg yg pesen tu laa.

klo jenis kete 4 pintu yg biasa lak lbih kurg cam persona or saga (yg baru) laaaa....smart!

wahhhhhhhhhh..........terlebih sudaaaaa aku berangan nih! hua3x. xpe2, bak kata 'beliau', berangan tu x salah...x rugi pun. huhuhuhuhu....kan3x!!!

ps1 : hrga2 kete yg aku mention td tu sume hgra utk used one ok!!! bkn hrga yg new one! kang ada lak yg argue ngan aku psl hrga.

ps2 : sok ada training palap....tp aku x p. beselaa....now nie pun aku msh dlm tempoh 'berkurung' selama 41 hari. tamat tempoh pd 13 feb nie (mcm expiry date lak). hua3x. so itula bley dijadikan alasan kan3x??!!! lgpun lecehlaaa nk p dgn keadaan aku skrg nie yg still berjln dgn tongkat saktiku ini...........heh.

ps3 : assignment x wt lg.....yeaaayyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!

psp : sy buhsan........tp sgtla mls nk wt keje. sekian..........

*all car pics credits to mudah.my

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home