Tuesday, February 17, 2009

Lagik....

DUTA - Cintaku Terakhir

Setelah lama
Kita berteman
Hatiku ini
Terasa cinta

Kau bagiku
Hanyalah kawan
Tapi diriku
Rasa sesuatu

Malam aku tak lena
Menginginkan dirimu
Sukar untuk ku kata
Yang kaulah di hatiku

Kau cintaku yang terakhir
Mungkin selamanya
Kaulah satu teman hidupku
Akan ku mencintaimu

Malam aku tak lena
Menginginkan dirimu
Sukar untuk ku kata
Yang kaulah di hatiku

Kau cintaku yang terakhir
Mungkin selamanya
Kaulah satu teman hidupku
Akan ku mencintaimu

Kau cintaku yang terakhir
Mungkin selamanya
Kaulah satu teman hidupku
Akan ku mencintaimu

Kau cintaku yang terakhir
Mungkin selamanya
Kaulah satu teman hidupku
Akan ku mencintaimu

Ku mengharap kitakan bersama
Selama-lama teman cinta hatiku

*************************************************************************************

aii dedicate diz song to.......*ehem ehem* (blushing) dgn ucapan....ermmm, let the lyrics tell everything. ahaks!

waaaaaa.........aku sgt xde mood nk hapdet sbb .............


aaaaaaaa.....tgk gmbr ni jer dh leh tau kan. tenet sgtlaaaa ayam. lagi2 nk upload gmbr. haiiissyyy!!!

smlm....tghari aku p lab IC Design kt kangar. tym lab tu pale aku sgtlaaaa fenin sbb kne dgr lctrr india (dr nepal ke bombay mana ntah) mengexplain kt dpn. dia ckp english sgtlaa pelat. at first aku fhm la jgk ckit2 pe yg dia ckp. dh lama2 tu aku rasa pelat dia mkin teruk la plak. dhla aku lupa bwk spek....pe yg dia tulis kt dpn pun aku xnmpk (sbb utama aku pening). last2, haraammmmm pe pun aku xfhm.

after lab tu, ktorg singgah kedai tmpt moto kne repair tu. kt ngan traffic light simpang 4 kt kngr tu jer kedainyer.

dia g tgk moto. aku cam biasa laa tgu dlm kete jer. kononnya nk meminimizekan penggunaan kaki. hua3x. dia p tgk rupanya moto x siap pe pun lg and rim yg dia bli smlm pun x btol. so ari ni kne p cari rim yg lain la.

lgpun, ari tu sbnrnya ktorg mmg plan nk p AS (alor star). nk p KTU (Kolej Tentera Udara)...ada la atas urusan2 tertentu. errmmm....sbnrnya kt kwsn latihan tentera nih xleh amek gmbr. so, dsebabkan tu...no pics will be published. hua3x.

after dh settle urusan kt KTU tuh, kira settle la urusan ktorg utk ari tu. on the way nk blk tu....kt kampung mana ntah tu...dr jauh lg nmpk ada mende yg very colorful attract me. ahaks....

mendalah nie haaa....ekekekekeke. at first dia ingt nk bli, ble dpt tau hrga 1 mendalah nie RM18, trus xjd nk bli. wakakakakakaka.

ari tu ktorg balik awl ckitlaa compared dgn smlm. dlm kol 5 lbih dh balikkk..............dan mcm smlm gak....pnyela jauh ktorg pegi...smpai ke SP laa...AS laaa....tp keje aku dok dlm kete jer. x kluar pun. ahahahahaha.....sumenye sbb kononnya nk meminimizekan penggunaan kaki. malehlaaa aku nk kuar bertongkat. eheh!

Add Image


b4 i end up my en3 nih, jgn lupa yer kta sama2 tgk OIAM 3 this friday. 1st concert youhhh!!! aku nk tgk performance nine. hiks! hope dia oklaaaa......

ps1 : sok ada lab test Micro-P!!!!!!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaa...................pe aku nk jwb ntah.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home