Thursday, February 12, 2009

comm sys + micro-p

beberapa hari aku x hapdet blog nih sbb ketiadaan mood. uhuk3x. smlm pale aku yg serabut bertambah tym lab Communication System or aku memendekkan namanya as Comm Sys. sgtla serabut tym lab ni sbb xdpt waveform yg spatutnya. lg serabut ble tgk org lain dpt waveform yg spatutnya. serabut thp cipan plak ble swoh org lain wt pun xdpt waveform yg spatutnya. pas tu dan2 plak tym tu kaki aku rs sangaaatttt sakit mnyebabkan aku ilang mood trus nk wt lab tuh.


mlm td spatutnya aku pegi berurut lg. kira 2nd appointment la. but then tpksa cancel last minute. pas tu gadoh2....pas tu bermahap-mahapan....pas tu tdo. hua3x.

pg ni aku skt perut (ler pulaakkkk) dan kaki sakit2 lagik. then pegi lab micro-p. ahaks, gilosss lah. without any theory basic dlm pale hotak, aku p lab micro-p. hua3x.


ps1: hooyeahhh...hooyeahh....hoooyeaahhh....sok jmpa doc!!! huhu. hope aku da leh bukak la kan simen nih...x perlu dh pkai simen nih. klo aku still kne pkai lagik simen nih, aku try berdiskusi dgn doc tu supaya aku xyah pkai simen. aku tataula approved ke x suggestion aku tu kan. but i'll try la mntk kt doc tuh. aku dh buhsan pkai mendalah nih...

ps2: test ic design yg spatutnya mlm nih ditunda ke ahad mlm. hoooyeaahhh3x lagikkk. huhu...

ps3: aaaaaaaa............awaaaaakkkkkkkk.........jomlaaaaaa pegi umah abg D tuuuuu.....nk p berubat........uwaaaaaaaaaaa.........uwaaaaaaaaaaa.........uwaaaaaaaaaa...........

psp: td teringin nk mkn cendol tp org tu ckp cendol pun wt dr tepung pulut, so aku xleh mkn. uwaaaaaa....dhla cendol pulut pun xleh mkn. sob3x. godaannnnn.........tym mkn, tpksa letak udang n ayam kt tepi pinggan.....isk3x. cobaannnnnnnnnnnn.............

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home