Monday, February 16, 2009

Criminalise War!!!!!!!!!!!

errmmm.....aku nk share something utk uols. but, is it only me yg baru tau psl kewujudan web www.criminalisewar.org??? huhu...ciannyer haku baru tau. anyway, utk sesapa yg senasib ngan aku, yg baru tau psl web nih, sler2 la rajin2kan diri p kt web ni kt www.criminalisewar.org. kt web tu ada petition. sape yg rasa cam lom vote lagik tu, sler2 la vote k!!!!!! aku xnk ckp byk psl web tuh, korg p sendiri la ek...p tgk sendiri. huhu...then leh la pomot2 gak web nih kt korg pnye personal page. xkira la blog ke, pesbook ke, myspace ke, frenster ke...apa2 jerla.

haaaaa....mayb agak pelik but itulah kenyataannya. aku dh ter'follow' MyStarzLG2. aku tgk bape mgu jer pun. aku tgk since mgu yg mimie eliminated. tym tu pun aku tgk secara x sengaja and after dh tgk 1 episod tu trus aku rs cam nk tau camne progress dorg. after mimie eliminated, the next weeknyer lak feroq. ahaks, aku tgk feroq ni cam jambu sketla. hihi. mahap!!! and previous week....which is last concert b4 final next week.

errmmm....seriously, aku x minat hairi, si mamat rockers itew. ntahla, aku cam x berkenan ngan cara dia. lgpun, nyanyian dia x leh nk msok la ngan telinga, hati dan jiwaku ini. huhu. sbb nk tnjk ke'rockers'annyer tuh, kengkdg aku rs cara dia nyanyi tu menyakitkan n menyeksa diri dia sendiri. ahaks, aku xnk komen pjg2...but bg aku, my choice la kan......klo bleh aku nk hairi yg eliminated last week, not AZRI!!!

heeeeeee.....inilah dia azri. at first aku tgk mystarzLG ni, aku tgk azri ni cam biasa2 jer. but then since mgu ble ntah aku start interested nk tgk progress dia. dia senyum sweet la. ahaks! haaaa....aku ltk gmbr dia tu bkn sajer2 ok! aku ltk gmbr dia tuh sbb aku nk bg korg tgk dgn terang lg jelas. korg tgk gmbr tu, muka dia cam ada iras2 ebi af5 x??? huhu. mayb senyuman dia kot. hik! anyway, aku suka senyuman dia tu. hehe.


this week gonna be the final concert of mystarzLG2. so, choice aku....the one and only....WANA!!! dlm sume finalist tuh, aku nmpk wana jerla yg plg layak n btol2 layak utk menang. wana ni klo x silap aku prnh jd top 40 or top 20 af5 kot. yg pasti dia prnh hmpr2 msok af la. besides wana, klo vocally, aku think i choose cassie kot! sore cassie ni power tp ntahlaaa....x bape nk ok kt telinga aku. hiks! lgpun, dia ni nmpk cam sgt lembiklah. lomah lutut eden nengok dia menari!!! dlu tym dia dpt lagu Makhluk Tuhan Paling Seksi, matilaaaaaaa aku comparekan performance dia dgn stacy kan. heh! pas tu ari tu lak dia dpt lagu Pudar......matilaaaa kne compare gak ngan aku dgn si tuuuuttttttt! ahaks!!!! Nashrin plak....hmmm....at first dlu aku tgk dia ni cam dafi-wannabe. ahaks! but then, aku sendiri menghilangkan perumpaan itu demi keamanan sejagat. wakakakaka. lgpun itu 1st expression aku jer. tym dia nyanyi lagu fikirlah by aizat, tym tu aku nmpk muka dia mcm ensem, good-looking laaa...but then a week after that, yg dia nyanyi lagu taufik batisah ngan lagu sape ntah....tym tu aku tgk muka dia xde ensem mana pun...biasa jer. wakakakakaka..............

aaaaaaaaaaa...........further details, p kt web MyStarzLG2

mgu ni final concert MyStarzLG2 but will be the 1st concert OIAM3. aku x sbr2 nk tgk Nine Coco!!! huhu. ailaaiikkkkkkkk him!!!! aku tgk dia audition jer aku dh minat dia. huhu. ni yg rs cam nk vote nnt. bkn sng aku nk vote org tau! huhu.....

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home