Sunday, February 15, 2009

Takziah...


ahaks....chumil x kucen neh??? kucen yg sgtlaaaa gumuk. wakakakakakakaka. bertongkat....mcm haku kan??? ekekekekeke. aku dpt kucen neh, aku peluk2 smpai kluar sume isi perut kucen neh. wakakakakakaka. sgtla chumil okeh!!! sbb tu laa aku wt gmbr ni as wallpaper desktop haku. huhuhu.......

b4 aku melalut pjg2....takziah pemili allahyarham tarudin bin ismail...iaitu ayah kpd tok ti @ dato' CT Nurhaliza, ayah kpd saida....ayah kpd saerah....ayah kpd ayie....dan adek badeknyerla...huhu. alfatihah............

smlm aku p lthn. x wt pe pun. ni 1st lthn aku utk sem ni. klo utk org lain, 3rd lthn la. jd penat aku nk menjwb soklan org....xlrt nk cerita dh. sume yg jmpa aku dok tnya...."ni apsl nih?" aiyohhhhhh.....lenguh mulut aku dok jwb soklan yg sama. kah3x. smlm kaki aku yg sakit btambah sakit ble drive. uwaaaaaaaaaa......

dan smlm gak....aku tdo dr ptg smpai mlm. pas tu mlm sambung lak smpai ke pg td. wakakakakakaka.

ari ni spatutnya aku p dewan kapitol. ada majlis ucaptama ngan dato' NC aka Komandan Palapes. tp aku x p sbb stap x bg pegi. huhu....


aaaaaaaa.....tgh tahun nnt....lbih kurg bln jun....akan ada majlis pentauliahan kadet palapes kt UTM skudai. last yr aku p majlis pentauliahan kt UKM bangi sbb aku maen netball. but this yr, i dont think so as kaki aku injured lg nih. lgpun dgr citer thn ni unimap nk bwk ckit jer representative. nk kurgkan kos kot. hua3x.

so utk sesape yg rasa akan diselect or berminat nk menselectkan dirik dlm acara merentas halangan....ni gmbr utk korg....hua3x....







so utk sape2 yg bkl participate acara merentas hlgn nie....xkira la sama ada participate secara sukarela or paksarela.....GOOD LUCK!!! hua3x. selection utk netball mayb start bln 3 or bln 4. aku xleh nk wt pe2 sukan or aktvt lasak smpai 27 mac ni. after 27 mac tu kne tgu jwpn dr doc plak mcmn keadaan kaki aku. klo ok, okla. klo x, tarikh tu akan diextend lg la kot. so, thn ni aku nk berehat :-P

ps1: ni gmbr sbnr trek merentas halangan kt UTM. aku bg tgk ckit jer. klo nk tau or nk tgk byk lg gmbr trek merentas halangan kt UTM, p korek kt dak2 UTM or p mntk kt palap UTM. huhu...

ps2: court netball kt UTM atas padang ke simen ek??? jenuh laaa nk cari plak kasut bola. klo last yr xpe la. kt UKM dlu, court netball atas padang....ktorg dpt tajaan kasut bola pkai buang. wakakakakaka

ps3: ari ni sgtlaaaa ayam nk upload gmbr....tensen haku........

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home