Wednesday, November 18, 2009

I Have A Dream



pd masa aku start typing ni jam kt lappy aku nih dh 11.46pm tp jam kt umah ni 11.48pm. haha perlu ke aku gtau? my mom demam + kaki dia yg mmg sakit = xlarat nk bgn. dia nk bgn g toilet pun aku kne tlg pimpin dia. akak aku balik mlm ni. dlm kol 1 lbih nnt dia smpaila. skrg aku ngah tgk afc sambil menaip sambil dgr lagu lenka.

oh ya. aku nk story sket neh. bout my dream last nite. ekekekekekeke. aku x ingt camne starting mimpi tuh. yg aku ingt time tu ttiba jer aku dh kluar dgn nadya, kt sibu la of course. ktorg dlm keta, heading to somewhere yg aku pun xtau ke mana destinasi sbnr ktorg time tu. suddenly ada org dgn keta waja kejar ktorg. dont ask me who n why, aku pun xtau. dh nama pun mimpi. haha.

then ktorg pegi ke rumah one of our fren. mcm ada farewell party gitu la. farewell g mana aku pun xtau. kikikikiki. then dh dok beberapa minit, dgr2 org sembang (ktorg x sembang pun =P ), dh bersalam2, ktorg blah. pas tu ktorg g jln lg xtau p mana. ttiba tjmpa balik dgn kete waja yg kejar ktorg td. kete tu kejar ktorg balik. dh mcm tokyo drift lak. last2 ktorg pegi ke satu tmpt nih. aku pun xtau tmpt pe tu sbb aku rasa kt sibu xde tmpt mcm tu. ekekekekekekeke. mcm psr mlm pun ada gak, mcm kt pdg bsr pun ada gak. kui3x. ktorg jln2 smpai ke hujung psr tuh mcm ada  kwsn rumput2 pjg then ada jambatan yg aku pun xtau kt mana penghujungnya jambatan tuh. the end of the story ktorg duduk kt jambatan tu sambil tgk pemandangan hijau (chewah) sambil sembang2 mengimbau balik kenangan2 lama. nama RB ada gakla disebut2 dlm mimpi tuh tp xde lak muncul muka dia.



wakakakakakakaka klo kamu, kamu, kamu, kamu dan kamu xphm dgn mimpi aku nih, mmg aku xheran la sbb aku pun pening sbnrnya dgn jln cerita mimpi aku tu. keh3x. sgtla xde motif n xde moral of the story. haha. klo buat essay utk spm nih kompem fail. haha.

hadoh3x. sungguh mengarut mimpiku itu. yg plg xleh blah kete waja yg kejar ktorg tuh. aku pun xtau sape dlm keta tu n apa motif dorg kejar ktorg. hahahahahaha

pssttt time nih dh kol 3.07am. haha. aku start writing nih td kol 11.46pm. ekekekekekekeke. bkn bermksd aku sgt lama nk menaip ni wokeyh. aku type mendalah ni kejap jer. yg buat lama sbb ada tv kt dpn mata yg melalaikan aku. hik3x.

ok...ok. i know this en3 sgt mengarut. haha


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home