Tuesday, October 27, 2009

demam...demam...demam!!!

demam...demam...demam....fever...SB3. hahaha x demam pun sbnrnya, ckp jer =P


hoooyeah3x. SB3 start lg! kali ni pengacaranya Awal Ashaari, Scha Alyahya n Fahrin Ahmad =)


im soooo excited to watch SB3 sbb 1stly yg plg penting....sbb ada dira. hohoho. itu yg plg penting. then sbb ada sazzy n sein...mnt gitu2la. pas tu nk tgk didie n enot menari. huhu. artis yg lain tu so-so jerla.


1st performance mlm tu, psgn sazzy & nazril dgn lagu impak maksima. oh b4 terlupa. theme utk mlm tu adalah YO! mlm hip hop ler. so apa yg aku nmpk dlm persembahan sazzy & nazril is....sazzy lebih menonjol dr nazril. eyh some part sazzy nmpk mcm dynaz ler plak =P ada time yg sazzy melompat2 tuh...adeh...aku tgk sazzy melompat gitu...nmpk sgt bdn dia ringan...nmpk xde mslh jer dia nk lompat2. haha. *bila la aku nk jd ringan mcm tu* wakakakakakaka.


overall utk sazzy & nazril, aku bg 8.5/10 =)


dira & ash =)
hehe. i loiiike ok si dira nih. terminat lak kt dia since tgk dia kt drama 100 hari jadi. ok, psl psmbhn dorg mlm tu. at first, aku risau gak after tgk d sebalik SB, dorg mcm x ok jer especially wardrobe dorg time practise tuh. but at last, ok jgk performance dorg. okla...not bad since lagu anak ayam by too phat tu mmgla hip hop but music lagu tu not very aggressive. but still, a good performance =)

overall, aku bg 8.3/10 la =P


mirna & noorah...iringan muzik lagu Low by flo rida. appearance noorah mlm tu meletttss gitew. ok la jgk dorg ni. noorah looks lbih menonjol compared to mirnawan mlm tu. noorah mmg goyang abes but it's good la kan to know that she'd done her very best. mirnawan aku nmpk mcm berat sgt jer...mcm kurang stamina...kurang energy. kata bekas pemain hoki kebangsaan. noorah nmpk more energetic mlm tu wokeyh! haha. pe pun mmg x patut klo mirna & noorah ni terkeluar sbb aku dh ada pilihan aku sendiri yg aku nk dorg kluar. haha

overall, aku bg 7.9/10.


anita & ismadi. anita nmpk lbih menonjol compared to ismadi. lbih kurg mcm mirna jgkla. ismadi ni nmpk 'berat' cket n kurg stamina.

apa2 pun aku bg 7.8/10.


oshin & firdaus. errghhhh. pasangan ni la yg aku nk kuar sbnr2nya at the 1st week. iringan music lagu pakai buang by stacy. koreografi dorg mcm more to drama instead of dancing. n some part, kinda obvious la tarian dorg x synchronized. so tu menambahburukkan koreografi dorg slain drpd drama yg agak membosankan itew. hoho

so aku bg 6.3/10 jerla =P


didie & sham. iringan music lagu tukang gempak by adam. haiyoohhhh takut aku nengok tgn didie. halusnyerlaaa. heh. but halus2 pun dia menari meletttsss wokeyh. once again...yg perempuannya...didie lbih menonjol compared to sham.

aku bg 9.2/10. heh


sein & nana. iringan lagu taiwan mei ban fa. owh hohoho...aku minat sein since ruffedge, so what can i say. haha. sein nmpk cool n hot sgt menari mlm tuh. n sein plg menonjol compared to nana. lgpun, dr awal mmg aku fkr sein ni xde mslh sgt nk menari lagi2 klo theme hip hop. kira mknn dia la. ruffedge dlu kan ada menari2 gak...so that's y la i think dia xde mslh nk menari =)


9.4/10 utk sein & nana =)


isma & zul. dgn iringan music lagu come get some. hoh tekezutt aku nengok muka dorg. mask ijau metallic glitter. but quite shock jgk la tgk zul mampu menari sebaik itu. haha. x sgka uols! both of them nmpk sgt energetic n sgt seimbang. klo psgn lain, ada yg laki menonjol, ada yg pmpuan lbih menonjol. utk derang nih...both of them are good. yg aku plg suka part last skali tuh.



wakakakakakakaka. can u see the glitter words? 'NOW I'M SINGLE'. hahahaha. good job from markyong =)

9.5/10 utk dorg...=)


last. enot & zainol. hadoh3x. zainol ni super keras la. errkkkk jgn slh phm lak mksd aku. mksd aku dia ni kayu sgt. sekayu-kayu laki lain, xla kayu sgt mcm dia nih. ni baru hip-hop. blom lg tarian lain yg memerlukan extra kelembutan bdn. hahahaha. pe pun, usaha enot harus dipuji jgkla. i know, kira 1 cabaran bsr la utk enot menari. huhu.

so, 6.0/1o for them


conclusion, aku suka tgk sazzy, dira, noorah, anita & didie menari. kira mostly pmpuan la yg menonjol except for pasangan oshin&firdaus, sein& nana, isma&zul, enot&zainol. utk psgn oshin&firdaus, hmmm ntahla. dua2 xbest jer aku tgk. haha. isma & zul...seimbang...both are good. utk psgn sein & nana, aku suka tgk sein menari =)





peratus undian yg terkini :

1DIRA24%
2SEIN16%
3ISMA15%
4OSHIN12%
5ANITA12%
6SAZZY8%
7ENOT5%
8DIDIE4%
9MIRNA4%



Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home