Friday, November 13, 2009

Mari Merapu~

petang yg agak membosankan~
nk kluar, ujan dr td x berhenti~

aku blom lunch lg~
mayb akan trus dinner while watching tv~
kekenyangan mkn 2 ketul karipap kentang n jagung rebus td~

ari ni aku dpt surat dr Penolong Pendaftar UniMap~
urusan extend aku dh approved n dh settle (alhamdulillah)~

tghri td aku call Teguh Resources utk confirmkan yg aku akan intern kt situ~
pas call Teguh Resources, aku try call Pn. Aznira (Penolong Pendaftar UniMap)~
dgn pnuh konfiden aku ckp~
"hello, pn aznira?"
pttla org yg bercakap tuh cam pelik jer~
"Penolong Pendaftar?"
"haaaa...??? Penolong Pendaftar???"
rupanya aku call Teguh Resources~
seb baek aku x introducekan diri lg~
malu siot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ayah aku msih blom balik dr meeting~
meeting apa, aku pun xtau~
mak aku dh g surau, nk settlekan psl sok~
sok ada aktiviti gotong royong kt Surau Darul Jannah Kg. Datu Baru, Sibu~
aktiviti gotong royong tu mmg slalu dorg buat~

mlm ni kakak aku balik~
slalu aku msti ikut ayah aku g ambk kakak aku kt terminal~
but since few weeks ago, aku tgl kt umah jer~
sbb nk tgk Detik SB~
lalalalalalala~

aku sorg2 kt umah~
yg ada menemani cuma kucing2ku yg sesungguhnya x phm apa yg aku ckp kt dorg~
bdn Johny kotor lg~
ingt nk bg mndi ptg ni~
tp hjn lak~
sian dia...kang msti kesejukan~
so cancel wt sementara wktu nk bg mndi dia~
sok lusa jerla~

td ada someone yg aku x knl add aku ym~
rupanya dia dak UTP~
dia dpt email aku dr Teguh Resources~
dia dpt intern kt Teguh gak~
so ktorg berkenal2an, sembang2 jap~
pas tu dh stuju nk sewa umah skali~
sng la ckit ati aku nih, at least xla sorg2~
tp dia x konfem lg sbb dia dpt offer lain~

bosan, bosan dan bosan~
bukak tab fb, xde apa nk upd8~
bukak tab email, sgtlaaaa byk email yg aku x delete n x baca pun lg~
dh almost nk 5k emails~
bukak tab mudah.my (cari umah sewa), aku dh muntah nk cari umah sewa~
bukak tab blog dirash supporters, everything aku dh upd8~
bukak google earth, aku dh muntah tgk peta~
bukak jiwang torrent, check mana la tau ada torrent yg menarik hatiku~
tp xde yg menarik hati~
cuma ada a few yg x brapa nk menarik hati tp aku download jerla~
torrent muvee Phobia (aku pun xtau yg I or II) n torrent Stacy @JTL~

next week nk g tgk wayang ngan member2 primary skool~
nk g tgk 2012~
klo bleh smlm lg nk g tgk~
tp aku dgn baik atinyer tgu la kwn2 yg lain balik sibu~
ujong bln ni insyaallah g tgk new moon lak~
Let's all chant~
ooo-ooo, ooo-ooo~

sesungguhnya aku xtau nk wt pe lg nih~
maka aku merapu la kt sini~
hujan oh hujan...bila lg nk berhenti~
aku dh xtau nk wt pe dlm umah ni~
nk tgk tv pun, mcm xde mood lak~
plus, ujan, takut kne sambar petir~
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

eh eh dh mcm puisi lak en3 aku nih~
eh eh there's nothing else i can say~
eh eh i wish u never looked at me that way~
eh eh there's nothing else i can say~
eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh~

skrg ni pg ptg siang mlm aku layan lagu2 dr album Bau~
of course my fevret songs are Manifesto *sambil headbanging*~
Warkah, Keranamu n Anggun~
layannn beb~
cayyyahhh dowhh~~~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home