Monday, November 16, 2009

I'M GETTING MARRIED SOON!

hoooyeahhh finally aku berjaya me'repair' balik blogku dgn jayanya!!! *juget2 sambil lumpat2*
hahahahaha. bersusah pyh aku mengkaji dan menyiasat pe yg perlu diubah kt html code nk buat layout jd 3 column n stretch mcm nih. pnuh, full screen barula puas ati beb! terima kasih kpd encik Google yg byk membantu. kih3x. thanx jgk kt website2 yg aku pun dh x ingt link yg aku jdkan reference. chewah...dh mcm penghargaan utk portfolio plak. ekekekekekeke.

ok...ok. i know what i'm gonna say kinda annoying or mayb makes u feel like wanna puke or mayb u will say "hey, get a life!" or "go get a room!" hahahahaha. tp aku tetap nk ckp. I miss him very1000000totheinfinity much! hahahahaha. dlu, aku rasa laki yg dpt aku, mmg malang. u know why???sbb aku x suka budak2. yessss, sincerely aku x suka budak2. but now, knowing dira abu zahar makes me wanna said this to my parent, "mom, dad. i wanna get married...right now!" hahahaha. dan jgk nk dpt anak trus. haha. jgn slh sangka okey! sheessshhh. what i meant was i really admire sifat keibuan dira n she could change me from seorg yg agak x suka budak2 kpd seorg yg naakkkk ada anak. hahahahahahaha. actually aku suka baby but not budak2 yg kian membesar. umur dlm lingkungan 1 thn ke atas. ciri-ciri: x reti nk dok diam, suka kcau org n hrta benda org dan sekaligus merosakkan hrta benda tersebut. some might say mayb aku akan berubah (which means, aku akan berubah jd suka budak2) bila aku dh get married n dh dpt anak. hmmm....i think so. just wait n see lah dlm 5-6 thn akan dtg ke...klo dh smpai jodoh, kwinla. ekekekekekekkekekeke

psstttt wanna know my biggest secret? my darling dont even know bout this. i got another boyfriend besides him. wanna know who? dont worry, i'll tell u now.

jeng jeng jengggg.....


what? u think that i've uploaded the wrong pic?


"hell no. she uploaded the right pic. im her eternal-love besides her her-man-boyfriend! she really care bout me, that is why i love her very much," johny said.

hahahahahahahahaha =P

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home