Saturday, April 18, 2009

A short n3!!!

CAUTION!!!!!!!!!! NO PICS IN THIS N3!!!!!!!

sbb aku mls nk upload gmbr..............hahaha


hoooyeah3x. slamat nine n tomok still in oiam. to amylea's fans, jgn sedey2. mayb rezeki amylea lg mencurah2 kt luar nun. so we hv to accept it. even aku x bape nk minat amylea, tp aku rasa cam sdih gakla tgk expression amylea time dia announced eliminated td. muka cam tekejut, sdih. xpe, mayb ada hikmah d sebalik sume nih kannn.

anyway, psl konsert oiam3 td dgn theme 'in concert', aku rasa overall mmg besh la. aku ske sume psmbhn. aku x minat aweera wokeyh, tp aku suka lak dgn psmbhn dia td. sore member dia pun sama mcm sore dia gak....tu yg penting ok!!! keh3x. n aku ske intro dia td...yg dia dr tmpt crowd naik ke stage....aku suka music tuh n aku suka dia tkrkan lagu agnes tu jd rock. 1st time nih aku suka psmbhn aweera. ekekekekekeke......

psl psmbhn nine td, aku ske dgr instrument yg intro tuh....xtau pe nama mendalah tu. dgn sound yg ala2 forest gitu kan! aku ske ble nine ubah lagu tuh jd reggae. aiilaiikk!!! mayb sbb aku pun minat reggae kot. lg 1 lagu yg obvious nine tkr jd reggae lagu 'karma'. aiilaiikk. dan yg plg penting, aku suka tgk nine dgn glasses tuh (blush). hik3x.

hmmm....tomok.........as usual. dia mmg leh kasi gegarrr (pnjm tagline aizat) konsert oiam....most of the time. every week....psmbhn dia ni la yg aku plg tgu2. hmm...i agreed dgn syafinaz. aku tgu kelainan dlm psmbhn dia sbb klo tgk psmbhn dia utk lagu 'crazy in love', 'umbrella' dgn any lagu2 rancak yg dia prnh nyanyi dlm oiam3 nih tmasuk yg mgu nih pnye, sama jer style dia. so, i really want something new and different from him!

next to esther. aku suka gak psmbhn dia ni. aku cuma x berkenan psmbhn dia ble dia tkr satu lagu yg x bape nk slow jd sgtlaaaa slow or dlm word lain.....too mallow. mayb sbb aku bkn jnis yg suka music mcm tu kot. hoho. anyway, aku suka psmbhn dia mgu ni n part yg aku plg ske part gmbr Mr. PM tuh. ekekekekeke.

eh....eh.......tajuk n3 nih 'A short n3' tp short ke n3 aku nih????????? wakakakakaka

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home