Thursday, April 16, 2009

sonyap sunyi

huhu....lama da aku x hapdet blog haku nie kan???? ngeeee............
actually bknnya aku lupa trus or langsung x ingt nk hapdet blog nih.....
ari tuh ada gak aku terfikir nk hapdet......
nk letak gmbo2 time ktorg p rumah seri kenangan & tournament bowling.....
tp skali aku try nk upload gmbr, asyk NETWORK ERROR jer!!!!!!!
aku pun jd nyampessssss dan trus close tab blog. huh!!!

actually kan....next week ktorg da start fnl exam!
dan aku rasa sgtlaaaaaa blom ready lagik!!!
sbb kannn........
aku rasa mcm smgt aku utk p kls ari2 baru jer nk mula ttiba dh nk fnl exam.
haaaaa.........phm dak apa yg aku cuba nk ckp???
kan b4 bukak sem dlu aku xcden then trus dpt mc 2bulan....
so bygkan jerla nyahhhh....dpt mcm 2bulannn tu maakkkk.....
2 bulan=half of the sem.....lbih kurgnyer lah....
bygkan aku x prnh2 p kls IC design ttiba kne p TEST 1.....
then 1st week aku msok kls dh kne wt test sbjk2 yg lain2 lak....
contoh mcm comm sys, EM ngan microp....
mau x nganga time jawab tuh????
yerla kan....bak kata aku sendirik n mayb some ppl agree wit me....
even kta blaja sendirik or tnya member2 pun x sama pahamnyer mcm lecturer2 kta sendirik explain n ngajar kannnnnnnnn nyahhhhh....
ble dh abs mc 2bulan n aku pun dh start msok kls mcm biasa, aku kne struggle lbih sketlaaa nk phm pe yg lecturer tu dok ckp kt dpn sbb a few months earlier aku x p kls sedangkan kls awal sem tu la yg basicnyer kan.....
x phm basic, sshla nk phm yg lepas2 tuh kannnnnnnnn..........
and now nie, aku rasa mcm baru jer lbih kurg sebulan aku msok kls, ttiba dh nk final.....
so aku mcm shock sketlaaa..........mcm terkena kejutan ala2 culture shock gitew.....
iyolaaaa....ko bygkan baru bape kali msok kls, ttiba dh fnl exam.....
kls micro-p lagikkkkk kijammmm tawwww......
aku rasa skali or 2 kali jer kot aku smpt msok kls micro-p tuh....
lepas tu lecturer tu dh x wt kls dh......dh abes silibes katanya......
aku baru jer nk meminatkan dirik dgn sbjk micro-p..........
nangih meroyan meraung laaa akuuuu......
dhla sbjk micro-p sbjk yg susaahhhhhhhhh..........
tp sbjk EM lagik susahlaaaaaa..........

now da kol 2pg lbih....aku x tdo lg....kah3x
sedangkan sok ada klinik dr pg smpai mlm.
makkkk aiihhhh.....dr pg smpai mlm???? hambekkk ko nyahhhh....
kata nk sgt nk ada kelas kannn..........
kunun smgt nk p kls baru nk mula katanyaaaaaaa..........nk sgt....amek ko..........
klinik sok dr pg smpai mlm..............

owh yer....tukar topik yer......
memandangkan dh dkt2 nk final OIAM3 nih......
dak2 U sibuk nk final exam, OIAM pun sibuk nk final gekkkkk.........
meh3x kta undi abg tom tom bakkkk..........wakakakakakakakaka
mehler kta undi tomok yer....
sapa x minat diam2 jerlaaaa............
n aku minat nine gakkk (blush).....so undila depa 2org nih..............
dan aku jgk mcm dh nk start minat kt rizu, alih2 dia kluar plak....keh3x
ok...that's all about OIAM3....

now move on to AF7..........
meh3x kta afundi hafiz, akim, aishah n claudia.............
haha....haruslaaaa aku sbut nama dorg based on sape-yg-aku-lbih-minat order kan....
anyway, aku rasa konsert minggu ke-5 agak beshhh gaklaaaa......
yg aku prasan kannnn...............
cikgu2 season ni apsl cam lainnn sgt perangainyer????
aku tgk based on konsert ke 5 jerlaaaa....mls nk bukak citer konsert yg lama2 tu....citer psl konsert latest jer....
ble pengkritik dok puji2 aril, bkn main lg dorg (tenaga pengajar) sukaaaaaa siap bersalam berhi5 ber-apa2 jerla......
pendek kata dorg mmg syiookkk sgtlaaaaa bila aril kne puji................
but then ble hafiz kne puji ngan pengkritik2 tu, dia wt muka hepi yg ala2 jerrrr.............
nmpk sgt bezanya..............
then, yg aku musykil, ble pengkritik kata qhaud sumbang....camera ada fokus kt muka cikgu shafi.......
motiffffff dia wt muka mencebikk.....ala2 memuncungkan bibir tuuu???????????
aku xtaula dia xsuka qhaud kne kritik mcm tu or apa kannnn tp rasanya xperlu la kot smpai kne wt facial expression mcm tuh......
mmg nmpk very unprofessional giler.......... (tiru ayat edry) ekekekekekekeke
wahhhhhhhh.............ttiba mrh ngan cikgu shafi nih............
ni yg rasa mcm dh terhilang minat ngan dia nih...........ekekekekekeke

oklaaaaaaaa...........it's getting late............dh offline dh pun..........wakakakakakaka
time aku abes wt entry nih ialah 2.33am..........
but mayb pg sok baru aku publish sbb skrg dh off9....
kah3x...........
ok.......so nk tdo daa...................

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home