Saturday, May 3, 2008

Jom Kita Main Congkak!!! (pics added!)

promo GSA the musical...


waaaaaaaa........pnt3x.........

hmmm...ptg td aftr org blk myg jumaat....aku da blah...kuar ngan zack...first g kngr dlu...bli brg komputer sat...bli external keyboard...mouse...dgn earphone mp4....rasanya baru 2-3 bln lps aku bli yg baru....adessss....gns tol tinger aku neh....hohohoho.....

after bli brg tuh...dlm kol 4 lbey2 sket cam tuu ktorg direct ke jitra...ingt nk g carik kasut kt kangar but then teringt plak mission mengejar GSA tuh...trus cancel....hoho...lgpun kasut tuh laen hari aku bley cari lg kt kngr...huuhuhu....ktorg bajet dlm kol 5.30 smpai jitra...tp x smpai pun 5.30...kol 5 lbey sket dh smpai daaa....tgk kt luar jitra mall tuh ada lg bas GSA...means ada lg la dorg neh....means x blk lg la kan...tp aku ada sense cam da nk abes daaa...btoi gak...msok jer JM tuh dorg da abes nyanyi dh...aku cuma smpt nengok dorg wt closing jer....hohohoho.

errmmm...apakeheynyerrr c shawal tu berambut pjg??? putung buley dak??? smpai zack kata shawal nmpk cam 'lembut' jer. adesss....aku prefer dia rambut pendek...at least cam dia dlm af dlu...klo nk pjg ckit xpe lg but not like that mcm yg aku nmpk td. huhu. hmm...pas abes show dorg tuh sesi otograp...aku x koser nk Q pjg2 wokeyh....aku tgk jerrrr dorg Q...then dorg gtau kol 7 lbey2 kang ada game show lak....haku yg dh mula rasa buhsan tu trus blah ngan zack....zack ajak tgk wyg....haku nk tgk congkak....zack lak nk tgk ironman....hohoho....seb baek congkak, dia pnye tym tayangan lg awal dr ironman...so last2 zack pun psrh ikut pilihan aku...tgk congkak... then trus bli tiket. tgk jam...hmm, awl lg neh....zack ajak maen bowling...aku ikut jer...dia blnja....hohohoho......smpt main 1 game jerlaaa......pas tu trus msok cinema...

congkak???????????? hmmmm....oklaa tuh (ala2 saida gitew)...not bad jgk citernyer...cuma perlu improve lg sket sbb pitching antu tuh berterabur...tempo off abes....kne blaja showmanship lagik...x guna ruang yg ada....dynamic plak xde...tone placement lgsg xde....x guna diaphragm....postur pun slh.....lontaran vokal x cukup...mulut kne bukak beso lagik......errrkkkk....wakakakaka....adessssssss.........


hmm....oklaaa....pilem tu ok la jgk....tp cam x bape syiok jgklaaa....lbey kurg sama cam JPB (jgn pndg blkg) dlu jgk laa...eh dh director pun sama...hohohoho....eh sama kann....pierre andre jgk kan??? ke ahmad idham??? ehh....redahhh jerlaaa(nadia ler pulokkkk). first2 citer tuu yg dorg wt part flashback tuh aku teringt lak citer PHSM. hohoho. awl2 citer lagik dh nmpk keseraman. huhhh! tp aku rs citer ni lbey kurg sama jer standard ngan citer antu laen kt mesia nih....yerlaa...klo wt seram lbey2 pun x lepas jgk nnt kan. hohoho. so kira klo stkt level kt mesia nih, ok lagik la. byk scene yg leh mengejutkan org jer. dgn sound effectnyer....mampu mengejutkan aku jgkla.hohohoho. lomah somangat eden. huh!!!!!!!!!!!!!! tp kannnnn.....eh bape byk tp aku neh....hmmm....byk jgk laa persoalan aku psl citer tu yg x terjwb lagik.....first...masa 1st scene yg dorg flashback tuh....ttiba ada tnjk pmpuan (ruminah cdek ke tuh...xnmpk sgt muka) berdiri sebalik pokok tgh usha2 org maen congkak....pe motif yg tuh sbnrnya??? nk tnjk yg dia yg curi congkak tu ke apa??? errkk...aku xdpt pikir apakeheynyerlah. then refer to pakcik (m.rajoli) dia kata umah tu xde mslh pe just tapak tu jer...tmpt org2 besar zmn dolu2. so klo cam tu, sape ruminah cdek tuh??? dia antara golongan org2 bsr ke??? pe kaitan dia??? then naper ada 1 bilik tuu jer yg so mysterious??? errrkkk.........waaaaaaahhhhhhhh.........byk lg laaa persoalan kt dlm hutakk aku nehhh. yg aku cam tergelak sket part nanu terapong dgn part anak dia si ely tuh kt bwh katil. cam citer juon pun ada. hohoho. naper ehhh klo kta tgk citer hollywood, klo ada aksi2 terapung ke apa msti kta akan kata "woo...hebatnyerr omputeh wt citer...". tp ble citer mesia wt aksi2 mcm tuh, biasanya kta akan kata "mengarutnyer....". hohoho....then part yg m.rajoli nk musnahkan antu tuh...ehh musnahkan ehh??? ke kebumikan??? errrkkk....ada ke org kebumikan antu??? haha...ntahlaa...apa2 jerlaaa....

waaaaaaa.................aku nk tgk speed racer!!!!!!!! ada rain kan??? ehh sjk ble lak aku fanatik rain nih...hohohoho.


waaaaaaa..............aku nk tgk kungfu panda. aku nk tgk errrrrrrr....pe lg 1 ntah pelem coming soon tuu ntah..........cam best jerrr sume tuh....tgk trailer tadik...huhuhu....


hmm....ok....dh sudah tgk pelem tuh....ktorg turun balik....tgk game show baru nk setat....ingtkan dh start dh. ingt nk tgk sat jaa pas tu trus melekat lak...hak3x. game show tu d handle liza af1, eleza af10..eh...wakakakakaka....elliza af 3 dgn pejal af4. first2 game puzzle...krew astro sendiri yg handle...then ble musical chair tu barula dorg liza, elliza ngan pejal yg take over. pas musical chair...game 'tiru mcm saya'...yg xbley blah tu ada sorg mamat neh smpt lagik berangan jd dafi...wt posing ala2 dafi. ekekekekekekeke. pas tuh lak game paper dance. elliza awal2 lagik dh tarik dak tecik...wakakakakaka....dia dpt dak tecik snglaaa nk wt aksi agkt mengangkat. hohoho. yg si pejal lagikla...dia kne partner dgn sorg abg neh...abg tuh agkt si pejal...wakakakakaka. x berat ke pejal tuh??? ekekekekekeke. pas tuh karaoke....duhhhhh..........mcm2 gelagat adaa.... wings-wannabe ada....faradhiya-wannabe ada...sh.zarina-wannabe ada...Tok Ti-wannabe pon ada...sume lahhh.....aiyahhhhhhhh.........yg pentinggg...kne byk latihang bak kata pejal...bape kali ntah yg tu jer dia ckp...smpai kne perli ngan elliza....kne byk latihangggg wokeyhhh...hohohoho.


haaa.....si zack hmpr2 kne pgl naek atas pentas tadik. ekekekekeke. utk game paper dance. wakakakakaka. si pejal yg pgl. zack tanak naek...then si pejal kata klo zack tanak naek, biar dia yg turun bwk zack naek atas. wakakakakakaka. pejal siap da turun pentas tuh ttiba liza ngan elija ckp dh cukup org. ekekekekeke...lega gler zack. then baru dorg nk start maen ttiba liza kata nk cari lg sorg substitute dia sbb dia kne jd juri. si pejal x puas ati lagik...pgl zack. dia kata, "haa...pe lg...abg tu td laa...yg bj itam tuh...". wakakakakakak.....seb baek liza ngan elija ckp dorg nk pmpuan. hahaha...terlepas lagik zack. hohohoo....

enjoys wit some pics yg ada....

masa sesi sain otograf...



pjg Q oooo......

speed racer ada rain ehh??? apsl dlm trailer td aku tgk cam xde jer muka diaa...waaaa...nk tgklaaa...hohoho
















masa paper dance....elliza ngan dak tecik....



pejal kne agkt.....hohohooho


pas tuhh....???? ahhaha....pas tuh dh abes game tu (1 last game aku xlrt nk tgk da) aku da pnt....pe lg....baliklaaaaaaaa............balik2 jer trus mengtry test keyboard dgn mouse yg baru bli td....x dpt install plak dh....cesssssss.........lptop aku ni dh tenat tol laa...aiyahhhhhh...........botak pale nk bli baru...uwaaaaaaa.........celah mane nk korek duit....adesssssssss. pas tuu upd8 blog lakkk....dh offline. huh, upd8 blog tym ngah offline!! isk3x. pnt...ngantok....waaaaaaaaa............sume ada laaa.....................kang nk g jtra lagik....ari nih make sure smpai jtra awl wokeyhhhh...kang jd cam td....org da abes aku baru smpai. hohohoho. so plan dlm kol 1 p dh....hohoho. then ari ahd lak nk p stadium kangaq....jom jom jom jom jom jomheboh heboh. haaa...ok, da2...........pnt neh...........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........................



Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home