Tuesday, February 5, 2008

Siang yg malang...mlm yg enjoyyy!!!

bermulanya alkisah siang yg malang....

ptg td...dkt nk kol 4 cam tuu laaa....lpr pnye psl....aku ngan dayah p pnjm moto kaiee nk g bli mknn....even tau mlm tuu nk melantak kt putra palace...huhu...tp ttp nk jgk mkn sbb ktorg xmkn pe pun lg dr pg...huhu....stlh pusing2 cari tmpt nk mkn....slh jln lakk....huhu...klo slalu aku naek bas or tumpang org jerrr nk p mana2....kali niii aku sendiri naek moto skali slh jln daaa...huuhuu...


then...ada laaa kt 1 traffic light kt mana ntahhh....time tuu lampu merah...aku dgn penuh yakin dan konfidennya nyelit celah2 kete and stop btol2 kt tepi kete polis...waaaaakakakakakaka....skali polis tuu tegur deyyy...b4 tuu aku dgr polis tuu bising2 dlm kete aku ingtkan dia sembang ngan member dia dlm kete tuu...skali aku dgr..."aiii kak cik, buat2 x dgr plak ke...???" aku pun toleh...trus dia tegur psl moto yg aku guna tuu xde side mirror...seb baek tym tuu traffic light dh tkr ijau...klo x mampuihhh dia tnya lesen....adessss...after traffic light tuu plakk aku trus ikut jer blkg kete polis tuuu...then smpai plak kt 1 traffic light lain...kete polis tuu lepas laa lampu ijau...ttiba smpai turn aku lampu dh tkr merah...aku dgn selamba bedahnyer meredah lampu merah tuu....dhla depan tu kete polis....aiyahhhhhhhhh........stlh 2 kali aku carik psl tp terlepas...huhu...finally kne jgk...after mkn aku ngan dyh ingt nk balik...ttiba ekin anta msg plak mntk tlg bli tiket....so aku yg plan xnk p pusat bandar tpksa gakla p....after bli tiket tuu aku g bank n dyh plak p tkr tiket td as ekin xnk bas pg...dia nk bas mlm...so aku park moto aku(moto aku???) kt area dpn ambank...tgu dyh lama sgt pnye psl aku p la jln2 dlu...then nk blk ke moto...dr jauh aku nmpk polis dh ada kt moto tuu...aku pun pth balik sblm polis tuu nmpk aku...kang msti dorg suspek tuu moto aku....so aku pun lari....tgu dyh...then call shiro...mntk tlg dia dtg....cover line konon2 moto tuu dia yg bwk td laaa...klo aku p kang msti polis tu mntk lesen....kang tmbh plak kes lain...kes xde lesen....aiseyhhhh nyahhhhh.....tgu shiro nk dtg pnyelaaa lamaaa.....smpai tym tuu aku rasa cam polis tuu dh surround blok bangunan kedai tmpt aku ngan dyh dok tuuu....kiri kanan ktorg ada polis....mayb dorg tgh cari empunya moto tuu kot....miahahhahahahahahaa....aku takut dorg syak aku ngan dyh jerrr sbb tym tuu ktorg 2 org tgh pgg helmet....last2 aku nmpk trak polis n dlm tuu ada moto....aku just pray jerlaaa hoping tuu bkn moto kaiee....x lama pas tuu shiro pun dtg...dia dtg ngan kaiee skali...seb baek dia bwk kaiee skali....ktorg p kt tmpt aku park moto td.....tgk polis dh xde....dgn moto kaiee skali xde.....mmg btol laaaa moto kaiee dh kne angkut p balai....ada brader yg dok dkt tmpt aku park moto tuu kata aku x kunci tengkuk moto tuu....aiseyhhhh nyahhhh mcmn laaaa aku buleyyy lupaaa......hissyyyyyyy......so shiro ngan kaiee pun p la balai....aku ngan dyh tpksa laaa balik dgn bas....tgu bas pnyelaa lama....ceiiittt.....tym tuu dh dkt nk kol 6 sdgkan ktorg kne naek bas p putra palace kol 6.30...tym tuu aku dh fkr...msti x dan nk naek bas kol 6.30 nehhh...last2 shiro call tnya ada bas ke x...aku pun ckp ler xde...so dorg pun dtg dgn moto kaiee yg dh slmt d lpskan...huhu....smptlaa bbrpa minit kne dgr ceramah free dr kaiee....hua3x....then kaiee swoh shiro bg ktorg naek moto dia...dhla moto shiro pun xde side mirror....tp at least moto dia sblh jer xde side mirror compared dgn moto kaiee dua2 belah xde side mirror...miahahhahahahaha........on the way nk blk tuuu kt traffic light x jauh bank muamalat tuu ada polis trafik ler pulekkkkk....kaiee ngan shiro dh p jln mana ntah sbb takut terkne la tuu kott...aku buat muka konfiden jerrr lalu polis trafik tuu....last2 ktorg balik dgn slmt...6.20 ktorg baru smpai....sdgkan 6.30 dh kne naek bas p putra palace....semput gilosss balik tuu rushing siap2 nk p putra palace....


smpai2 kt putra palace...as aku n bbrpa org lg jd usher...so ktorg pun d tnjk tmpt2 dok vip, d brief and so on....then vip dh dtg...ble datuk VC ktorg dh mai barulaa mjls mula....



now i know why did staf aji said that im gaining my weight....miahahahahahaha....



senduk n lolypop....guitarist n vocalist....




fana n dann...vocalist n guitarist...




me n mimie...




wahahahahahaha....tn charan....gotcha!!!!




our dear CI (ex)...yg telah ditukarkan ke sabah....CI very da sporting....





our dear tn zuri...hihihihi




very da sporting okeyyyy!!! masa niii karaoke...CI ktorg nyanyi lagu andaiku pergi dlu sblmmu by alleycats...then tgh dia nyanyi wife dia naek ats bg bunga then trus dia hug wife dia....so sweet!!!





tym ni sume pegawai kne nyanyi....dorg nyanyi lagu mentera semerah padi...





introducing...our new CI...mejar rahimi...huhu...featuring tn zuri...lagu ghazal utk rabiah...heh....






staff!!! mcm besa....!!! hahaha....



menu of the night....huhu...manyak wooo....konyang eden....terima kaseyyy unimap!!! huhu...





penari2 batik....miahahahahaha....







band d helmet jam 2....





performance from unit kebudayaan unimap...



boley dikatakan mlm tuu mmg enjoy laaaa.....we really had fun....yerlaaa,masa nii jerlaa kannn nk enjoy puas2...sgala jenis pressure....penat lelah...sume dilepas masa niii....tp yg plg besh....tym ni sumenyer sporting2 belaka.....datuk2 sume nyanyi...karaoke....datuk K...datuk J sume ada...miahahahahahahahaha.....our datuk VC n his wife dueat lagu seiring dan sejalan....n stiap kali ada nyanyian akan adaalaaa tarian klo xde tarian from unit kebudayaan laaa.....ada tarian dari unit penari sukarela palapes unimap....weeehehehehehehe....ada bakat2....sume ada bakat nk jadik penari....wakakakakakakaka.....yg plg xthn ble dorg wt pocho2 versi slowmo pnye....ekekekekekekekekeke....masa datuk VC nyanyi meja ktorg kne g menari kt depan dgn dorg yg dok kt meja dpn ktorg.....first2 ktorg2 jer yg menari...then tkejut tgk dorg datuk2 dean, wife dgn pegawai skali menari...very sporting okeyyy!!!! then lagu pe ntah...dorg rmai2 sume datuk2, pegawai2 menari kt depan...haaa...masa pocho2, chicken dance n cicak rowo...miahahahahahaha....last skali....eh2 blom last...huhu....acara melambung pegawai yg akan berpindah....our CI lama dgn staf zizan kne lambung....wakakakakakakakakakaka.....tym niii tn zuri ckp, klo ada mjls perpisahan utk dia,dia xkan dtg...ktorg jemput mcmn pun dia xkan dtg....huhu....we will see!!! ari tuu masa bday dia pun dh hmpr2 dia kne....heh....nsb dia baek jerrr terlepasss.....then mcm besa...dh jd mcm trademark our datuk VC akan nyanyi lagu keindahan pantai.....dia ske gilerrr lagu tuu.....tym tuu ballroom tuu dh jd mcm disko pun ada....huhu....yg pasti sume mlm tuu mmg enjoyyyy!!!!!



anyway thanx to unimap yg sponsor sume nihhh n to sesapa yg organize....tn charan n the geng....thanx sir!!!!!!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home