Saturday, December 29, 2007

ALFATIHAH...


21hb disember 2007...
HAJI MUHAMMAD ZARITH ZULKARME'EN BIN DATUK HAJI ZAKARIA...
aka ARITH...
telah kembali ke rahmatullah...
selepas solat jumaat...



arith...first knl arwah kt chatroom milawazzup...masa tu dia baru2 join davom lg...slalu chat ngan dia mlm2...smpai subuh...a very nice guy...a sarawakian guy from kuching...arwah ni student mechanical eng kt utm skudai...umo baru jer 20thn...muda lg...tp derita yg dia dh hadapi bkn ckit...barah otak...i've to accept the truth...Allah lebih sygkan arwah...maybe dgn perginya arwah, akan membuatkan arwah lbih tenang n hilang segala penderitaan yg arwah alami selama nii..i accept it...


arith...aku akan ingt sume kata2 ko...sume pesanan ko...to be a good engineering student...ko ske bg nsht...especially in studies...ko bg smgt kt aku...

but then ble aku dh reg kt unimap aku da xdpt on ym aku da xdpt msok chatroom milawazzup...so aku pun da jarang kontek ngan arwah nii...cuma sesekali jer ble aku dpt on9 kt mana2 yg bley on ym or msok chatroom milawazzup, baru aku dpt chat ngan arwah nii...dlu aku ske sakat arwah niii...x smpt aku nk mntk maaf ngan arwah...



sketch nii tgl kenangan...arwah yg sketchkan...

28 disember 2007...seminggu dh berlalu...tp tarikh nii la baru ktorg tau arwah dh xde...mmg amat dirasai kehilangan arwah...seorang kwn yg baek...ske bg nsht...best bergurau dgn dia...a very nice guy...brilliant...warak...sygnya xsmpt nk jmpa arwah...dia dh pergi dlu...

~~~we'll miss u arith~~~

lagu nii akan aku ingat smpai ble2...jd kenangan...sdey everytime dgr lagu nii...teringat kt arwah...





Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada

Simpan semua lagu ku

Jangan di tangis selalu
Mungkin, itu sementara

Bila jumpa pengganti ku

jangan di lupakan aku


Pagi itu indah seperti biasa

Tidur yang lena terhenti di sana

Layap kuyu masih tak terdaya

Bukalah tingkap mu

Curahkan cahaya…
Siapa yang sangka

Bila tiba masa kita

Untuk pergi selamanya
Takkan terdugaJika saat ni

Tuhan tentukan

Aku lah orangnya
Gelak tawa tangisan yang hiba

Kenangan kita masa di dunia

Alangkah indahnya jika

Kita mampu hidup selamanya…

oh yaa...thanx to his friend...zam aka naruto...guyz...pliz read this blog...
sdey yg amat ble tgk balik kenangan arwah...kt forum milawazzup...kt friendster arwah...kt blog arwah...bacalah blog arwah...mmg sdey ble baca blog arwah...then ble baca balik blog zam aka naruto...ntah dh brapa kali aku baca post zam entitled 'ALFATIHAH' tuu...stiap kali aku baca stiap kali tuu la airmata aku ni xdpt thn dh...ble membygkan keadaan arwah masa nk 'pergi' tuu...after solat jumaat...smpt lg arwah tlg warga masjid lipat2 sejadah kt masjid tuu after solat jumaat...mayb tuu laa jasa terakhir arwah...arwah pergi pun dlm keadaan suci lg...after solat...
kata2 arwah akan diingati selalu...
~HIDUP BIAR BERILMU, MATI BIAR BERIMAN~
~~~ARITH...smoga ko bahagia n tenang di sana bersama golongan yg beriman, bertakwa, beramal soleh dan diredhaiNya...~~~
TAKZIAH buat keluarga arwah....DATUK HAJI ZAKARIA dan sekeluarga...
buat rakan arwah...
buat 7 dak itam...be strong guyz!!!!
WE MISS U ARITH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p/s: ALFATIHAH jgk buat allahyarhamah MASTURA aka MAMACHIK...advisor DAVOM...pd 24 disember 2007....semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan d kalangan golongan yg beriman...
Dalam tempoh seminggu nii...2 org kenalan aku 'pergi'....so surprising...x d sangka2...sdey yg amat...pemergian 2 insan nii skrg mengajar aku sumting...to appreciate others more...menghargai stiap insan yg kta knl....

Labels: ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

thanks zarry... dak itam skang tgh down jgk nih... lps satu berita, satu plak yg dtg... hmmm...sedih...
miss u rith....
al-fatihah...

Saturday, December 29, 2007 3:54:00 AM  
Blogger ZaRrY said...

hmm...aku phm...aku pun rasa apa yg korg rasa...mmg terasa kehilangan...
alfatihah utk arwah...

Saturday, December 29, 2007 4:01:00 AM  
Blogger coinsss said...

aku sedeyy lagi, bace blog arwah nie lagi wat aku sedey....huhuhu

semoga roh arwah tng di sana.... gonna miss u rith

Al- fatihah

Sunday, December 30, 2007 9:35:00 PM  
Blogger eleza737 said...

thanx zarry..
aku rindu arith yg amat skrg buat masa ni..
Al-Fatihah

Monday, December 31, 2007 2:04:00 AM  
Blogger ZaRrY said...

yeaaa nuyulll....moga arwah tenang kt sana...sdey kan baca blog arwah...sume da jd kenangan jer...tgk frenster arwah lagikkk sdeyy....

Wednesday, January 02, 2008 3:16:00 PM  
Blogger ZaRrY said...

liinngg...sdey mmg sdey...rndu mmg rndu...nk wt mcmn kann...kta yg tgl nii, life must go on...kne kuatkan smgt...

Alfatihah...

Wednesday, January 02, 2008 3:19:00 PM  
Blogger _sakurawa_ said...

aku rasekan klo ko leh msk dlm laptop ko..sure ko nk jdk antivirus gak!!..hakhakk

zarry....aku pn winduu kt arwah gak...even dh genap 3 mggu arwah pergi still tebayang2 senyuman arwah..huhu..igt x dulu sblm ko g blaja..kte rapat kan ngn die..miss him a lot..

Saturday, January 05, 2008 3:38:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

wawa....sdey kan....miss him...;-(

Monday, January 07, 2008 4:42:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home