Monday, January 7, 2008

Latihan Kem Tahunan Palapes UniMAP Siri 3 2007/2008


waaaaa.....gmbr ni xde kaitan ngan latihan okey!!!!!!!!! ni gmbr masa aku br smpai umah after kem tuuu...pnt woo naek 2 flight tp hepiii sbb dh abes lthn...dpt blk umah lak tuuu....smpai2 jer kt umah aku trus dok kt massage chair tuu smbil beramah mesra dgn 2 ekor kucing aku yg baru tuuu...kembar tau!!!! akak aku pgl dorg tuu dakkolin ngan dakkosi...wakakakakakakaaka


haha...sorrylaaa guyz...lmbt gilossss aku upd8 entry psl latihan kem tahunan niii.....dh lbey kurg sebulan dh latihan abessss baru aku nk upd8....huhuhu....hmmm...ok...nii aku wt entry psl ktorg kt uum, uitm arau n kt kubang gajah dlu yerrr....b4 nii aku dh post entry yg ktorg jd fatique kt bilik pegawai...haaa...after kne jd fatique kt bilik pegawai tuu ktorg kne jd fatique kt uum ler pulekkkk....



masa ktorg jd fatique kt bilik pegawai tuu ktorg ada laa dgr citer yg nnt akan ada junior yg kne p jd fatique kt uum...ktorg x amek kesah sgt pun sbb b4 tuu staf rizan dh ckp kt ktorg yg ktorg akan jd fatique kt bilik pegawai tuu smpai 16hb...kira smpai abes latihan laaa...skali ktorg kne p uum jugekkkk daaaa....tym dak2 junior lain dh berbaris nk p uum ktorg baru terhegeh2 nk pack brg....aiyahhhhh.....


me n zue aka senduk...huhuhu....

engkau membuta kadet!!!! haha....



mcm besaaaa....ktorg naik 3 tan p kubang gajah dlu...anta brg2 yg ktorg guna kt bilik pegawai tuu ke markas...


haha...kucing ni kann...b4 aku capture gmbr nii aku da psn kt kucing nii...swoh dia wt muka paling comel yg dia prnh wt...skali dia bg aku muka cenggitu...kiranya tuu laa muka paling comel yg dia prnh wt...wakakakaka...muka tokojuttt...miahahahahaha....



lama gaklaa ktorg kt kubang gajah tuuu....tp xdela smpai 1 ari....kira ptg ktorg smpai markas...after isya' baru ktorg berangkat p uum...b4 berangkat p uum tuu smpt lagik aku amek gmbr kitten neh...huhuhu....sgtlaa chumil okey!!!!



anak kucing yg sgtla comey wokehhhh aku jmpa kt markas...


dlm kol 10lbih baru ktorg smpai kt uum....smpai2 jer ktorg angkut pack ke bilik rehat kt markas palapes uum...ktorg kne tdo kt bilik rehat tuu utk beberapa hari ktorg kt sana....huwaaaaa....seb baek tdo atas katil medan...klo kne tdo kt atas lantai jerr...isk3x...cam x sgp jer akuu....huhu...dh settle kemas2 sket bilik rehat tuu ktorg trus tdo...kira awl laa ktorg tdo mlm tuu...kol 11lbih cam tuu kot...huhu...

soknyer...pg2 ktorg bgn...xde keje sgt lg awl2 tuu...seharian ktorg tgu kt bilik gerakan tuuu....tgu arahan nk wt keje tp xde pon...hahaha....tu yg smpai membuta kt bilik gerakan tuuu...bosan menunggu kot....yg aku plak dok lepak ngan staf shaari jer utk m'hilangkan kebuhsanan thp gaban tuhhh....

wakakakakaka....awl2 lg dh membuta....bosan menunggu...huhu...

dh bosan sgt xde keje nii lerr keje aku ngan zue...wakakakakakakaka....

wakakakakaka...teknik menembak pe plak niii....sambil dok atas meja lak tuu...hihi...

aiseyy....very da spoiler tauuu bkground tuhhh.....

amek bkgorund yg kaler ijau lakk...barula nmpk army sketkan...huhu...yer2 pose dgn M16...tp xde kelopak...wakakakakaka....very da spoiler okey!!!

kucing shumil kt uum...huhu

then ktorg kne p cookhouse...mula la duty ktorg sbg fatique...huhu....masa kt cookhouse tuu ternmpklaaaa fatique sejati kt uum tuuu...ekekekekekekekeke...

fatique sejati kt uum....huhu....

aiseyyyyy dayahhh....pe ko wt ats pokok tuuu...???? miahahahahahahahaha...

errrkkkk....gmbr nii bkn aku yg capture tauuuu!!!! sape ntah....tgk2 dh ada dlm kamera aku....

wakakakakakaka....adehhhh...x menahan....mauahahahahahhahaha....

mlm tuu masa tn zuri jmpa ktorg...dia smptlaa tegur meja kt bilik gerakan tuu x berkemas...bersepah jerrr...hahaha...actually bersepah ngan barang aku jerr....ptg tuu pas dok lepak ngan staf, aku tgl jer brg aku kt ats meja tuuu....mp4 n kamera aku...last2 tn zuri amek kamera aku dia p amek gmbr ktorg...ekekekekekeke....


gmbr nii captured by tn zuri...aku nyorok kt blkg...huhu

hari ke brapa ntahhh....ktorg kne p msok utan...kt tmpt musuh...dak laki junior kne jd musuh...ktorg g mlm...after isya' lerrr lbih kurg....ktorg p sana pun bknnyer apa...utk discuss psl psmbhn junior utk mjls penutup kang....





actually ptg tuu ktorg ada discuss ngan leftenan charan, kapten jo ngan CI psl psmbhn tuuu...tn charan ngan CI nk sgt junior wt band utk psmbhn tuuu...so mlm tuu pe laaa lg kannn...as dorg pegawai nk band...so mlm tuu pun ktorg wtlaaa audition utk carik vokalis...muahahahahahahaha....



penyanyi diimport khas dari bali menyanyi dgn pnoh smgt....hihihihi...adesssss shil....muahahahahahaha....

kump semut api...nyanyi lagu mat lena n demi masa....ekekekeke....

pengkom yg dh bertukar karier...telah menubuhkan kump yg bernama semut api...wakakakakakakaka...


sgtlaaa lwk dorg nii tauuu....actually lagu mat lena tuu diambik dr lagu sephia sang by SO7...just dorg tukar lirik jerlaaa...mat lena tu smpena nama vokalis kump nii yg ktorg gelar mat lean sbb dia mmg kuatttttt tdo xkiralaa d mana2 jer...dlm baris or kawad pun dia leh tdo tauuu!!!! hahaha...yg plg xthn psl kump nii kannn....ble dorg wt aksi semut tuu...kawad semut....miahahahahahaha....sgtlaa lwk....




yap...penyanyi yg diimport khas dari taiwan...miahahahahahaha....




yap tgh diintebiu oleh faizal tahir....wakakakaakakakaka...



4 sabahan...cam besa...kne swoh nyanyi sambil menari tarian tradisional sabah...wakakakakakaka....



acha n irwansyah diimport khas dr jakarta...ekekekekekeke....nik n fana duet...



Faizal Tahir....wakakakakakakakaka.....

sbnrnya kann....time aku amek gmbr nii aku xnmpk pun pe yg aku capture kann...sbb tym tuu mmg sgtla gelap...ada lampu pun x ckup utk menerangi kwsn tuu...maklumlaa dlm utan kannn...aku amek gmbr tym nii pun maen agak2 jer...huhu...tgh tgk dak2 nii di audition kan, aku dgrlaaa kt tmpt dorg staf duduk dorg cam tgh smgtnyer bercerita psl pe ntahhh...as aku xnmpk pe yg dorg tgh wt...so aku amek gmbr main agak2 jer...seb baek tepat jer aku aim...miahahahaha....lwk tauu tgk gmbr nehhh...staf zizan pkai muffler tuu cam selendang....wakakakakakaka....

koperal azizan (yg pkai muffler cam tudung tuu...ekekekeke), koperal rizan n tok demang (yg tgh dok smgt bercerita...hua3x)


pe ntah nama kump nii...rmainyer mcm nk mengalahkan kump rabbani...waaahahahahhaha...vokalis azmil, azuan, nakaiee n amir...


ekekekekeke....smgt wooo azuan nyanyi lagu teratai.....hikhikhik...


azmil plak dgn lagu warisan sang by allahyarham sudirman...


suasana cookhouse @ uum di mlm hari...huhu...


anak sapelaa 2 org neh....wakakakakakaka E ngan si kcik (mizah) hahahaha...


kitten chumelll kt uum...errkkk...cam sama jer kaler bulu kucing tu ngan simen...hahaha....teknik penyamaran!!! ekekekekekeke


hmm..actually kannn...masa ktorg kt uum nii aku prsn cam ada ckit krisis laaa...should i call it as crisis??? whateverlaaa....yg pasti aku mmg prsn laaa ada certain org tuu mmg dingin smcm jer....anyway aku xkesah pun...sbb dorg xtau pe yg jd sbnrnya...dorg xtau situation sbnr...yg penting spjg aku kt uum tuuu staf shaari laaaa yg bykkkk tlg akuuuu...aku tgh ssh2 dia laaa yg dgn baek atinyerr nk tlg...aku tgh ada problem dia laaa yg tlg...i really appreciate it laaa....tym org sume tgh dingin...dia laa yg tlg aku...dia sorg laaa yg phm aku...sbb dia sorg jer yg tau apa yg terjadi sbnrnya...dia jer yg tau situation sbnr....org yg dingin2 tuu xtau pe yg jd sbnrnya...sbb tu aku wt xtau pun dorg nk dingin ke hangin ke...aiman xkesah!!!! hmmm...pe pun byk kenangan kt uum niii...xkan aku lupa smpai ble2...huhuhu....
balik2 jer dr uum ptg bape ari bln ntah...tp ktorg kt uum tuu lbih kurg seminggu gaklaa....ktorg blk dr uum tghari...then ktorg singgah kubang gajah sat...then baru balik wang ulu....ptg dh kne g uitm arau lakkk utk mjls penutup....

MAJLIS MALAM PENUTUP LATIHAN KEM TAHUNAN 'EX-GEGAR UTARA' GABUNGAN PALAPES UiTM, UUM & UniMAP



eh2 jap3x....ada lg gmbr kt uum....t'cicir lakk...huhuhu....

lpr pnye psl rajin jer dorg nii wt sandwich...miahahahahahaha....

ekin n azhanni tgh wt cucur ubi...heh...

gmbr nii aku captured b4 berangkat meninggalkan uum...byk kngn wooo.....


hahaha....ok2...sambung balik psl mjls penutup....huhuhu....

slh sorg...eh2 slh laa...slh 2 org sabahan ladies dlm skuad junior palapes unimap yg involve dgn psmbhn tarian mlm tuu...mimi n flow...lg sorg (Dann) jd guitaris band DA HELMET...




suasana awl kt dlm dewan uitm arau...masa mjls penutup...


aiyaarrkkk....ekin nk telan trus ke jagung tuu??? wakakakakaka



kak rossss (gaya ipin), platun sarjan gigil dgn mat jambu....ekekekekekeke....

hmm...gmbr yg mlm nii mmg blurr sketlaaa...sbb ktorg dpt seat yg agak blkg...dan aku plak bantai zoom dr seat aku tuu...nk g dpn malu la kannn...so aku zoom abes2 kamera aku tuuu....tuu yg jd blurr sket tuuu....tp kira oklaa kan...still bley tgk...n nmpk lg kan....huhu...

psmbhn band wakil skuad junior palapes unimap...band DA HELMET...


band skuad junior palapes unimap...DA HELMET...wakakakakaka....

fana...tgh m'hayati lirik ke tgh m'ingt lirik??? hikhikhik..


Q junior, azuan nyanyi dgn pnoh smgt...duet dgn fana....lagu aku cinta aku rindu...ala2 romantik gitewww....

lagi...psmbhn dr band DA HELMET...lagu berjuta batu by alleycats...sang by azmil @ jemil...huhu...


pnoh smgt dia nyanyi nyahhhhh....back-up azmil utk lagu berjuta batu...



abg botak rocksss!!! haha...(guitarist kt blkg tuu haaa...)







psmbhn dr U mana ntah niii...kuda kepang...




psmbhn dr unimap...psmbhn duet pn balqis dgn sape ntah


psmbhn dr skuad palapes unimap...psmbhn solo dr pn balqis...


psmbhn tarian inter n junior d combine...


psmbhn oleh inter palapes unimap...tarian joget...yg baju putih tuu cam besa...penyanyi skuad palapes unimap...pn balqis...

masa nk blk dr mjls nii hujan lebat wooo....ktorg kne berbaris dlm ujan....isk3x....dhla masa kt uum lagi aku dh dmm....niii plak berbaris lak dlm ujan...makinlaaa menambah kedemaman aku....huhu....
haaa...soknyer plakkk....ktorg kne p kubang gajah...tp bas lak xde....aiyahhhhhh....mcmn ntah bleh misscommunication...smpai bas2 sume xde....
tgh bosan menunggu tuu ktorg doklaa lepak2 sat...huhu...


PRK yg berdedikasi...ekekekekekeke


tym nii dh nk berbaris nk naek bas....gmbr nii bkn aku yg amek tauuu....gmbr tn syukri tuu pun bkn aku yg amek...si dayah yg amek....huhuhuhu....

Q yg berwibawa....ekekekekeke....

gmbr nii masa dlm bas on the way nk p kubg gajah...huhu...

ekin n me...serupa ke??? org slalu kata muka ktorg sama...??? aiyokkkkk....

smpai2 jer kt markahs....tkjut woo tgk CI ktorg tgh masak....huhu....cayalaa tuan!!! hihi....


waaa...cant believe it...CI ktorg masak woo...hehehe...cayala tuan!!!

then junior kne msuk dewan kuliah...wt tapisan keselamatan....kne isi borg...borangnyer 3 jer klo x silap aku...tp byklaaa data yg nk kne isi...dhla sume borang tuu kne isi 2 salinan...aiyahhhhh....fenin eden!!!!


nii lerr suasana kt dewan masa ktorg kne wt tapisan keselamatan...kne isi borang2...kne cop2 jari...aiyakkkkk....itam jari aku...huhuhu....


dh settle isi borang n sgala hal tuu...dh xde nk wt mende...so aku pun pe lg kannn...mcm besaaaaa....lensa kamera kuu dh memanggil2 namakuuu....wakakakakakaka....


one of our jurulatih...pegawai waran II...cik zainuddin or we used to call him cik din...


one of our jurulatih...Sarjan Hj. Salleh or we used to call him staf aji...


wakakakakaka....klo dia nmpk nii kann...msti aku kne cam besa....tgn atas tengkuk....aiyahhhhhhhhhhh.......

niii masa CI ktorg tgh bg skit talk kt ktorg smpena ari last latihan ktorg...soknyer dh nk balik daaa....yeayyyy!!!!!

our CI yg berwibawa...huhu...


our dear Pegawai Latih, Kapten Zuri n our CI, Mejar Kamarul...


hehe...dan lagi....Tn. Zuri n CI


our dear Mejar Kamarul (CI) n Leftenan Charan...

sorilaa yerr tym niii gmbr cam blurr sket...cam besalaaa aku amek port yg plg blkg skali...so ble nk amek gmbr tuu kne laa zoom lbih sket...tu yg jadik blurr tuu...huhu...


dok ilek sgt pnye psl...kne skot jump separuh...miahahahaha....



then ktorg junior kne bkmpl kt dpn pjbt pegawai latih....then tgh nk berbaris tuu sape ntah...cik din kottt yg swoh sorg volunteer lapot kt staf rizan...sorg pun xde yg mengoffer diri last2 mel volunteer p lapor kt staf rizan...x lama lps tuu dia kuar blk dr pjbt pegawai latih tuuu....dia pgl aku....swoh aku msok dlm...by that tume aku dh dpt agak dh motif aku diswoh msok ke dlm...n aku dpt agak sapa yg swoh aku msok dlm ...huhuhu....then msok dlm pjbt tuu...staf rizan bg aku keje sket....lama gaklaaa aku wt keje tuuu...sambil wt keje sambil sembang2 ngan dorg staf....wakakakakakakkakaka...adehhhh....sakit perut aku gelakkkk....x abes2 aku gelak sembang ngan dorg staf nii tauuu.....dh settle keje tuu aku pon dgn konon2 innocentnya tnya kt staf rizan, ada lg keje ke x??? wakakakakak....mengoffer diri tuuu...huhu...then staf rizan pun pe lg kannn...dh aku offer cam tuuu...dia pun kata keje mmg byk....skali, dia swoh aku kemas meja diaa...ceiiittttt....haha....seb baek aku nii baekkkk....aku pun dgn rela hatinyerrr tlg kms meja diaaa....huhu...tgh kms2 tuu sembang lagik ngan dorg....dh abes kms tuu sembang lagikk...last2 inter ckp kapten jo nk jmpa sumer inter ngan junior...so aku pun mntk diri blah dr pjbt tuuu....rupanya ktorg kne tandatgn borg elaun n bounty....huhuhu...
errrkkkk....dh lewat rupanyaaa...hmm...ok...ada lg nii yg aku x msokkan...nnt aku akan post entry psl kem tahunan second version pnye....banyakkkkkkkk lg gmbr2 nehhh...huhu....
ok daaaa......................



Labels: ,

6 Comments:

Blogger pearl'E.J said...

pompuan neh suka tau wat entry berjela-jela.. aku nk komen yg mana satu pun aku tak tau.. wakakakakakaka...

Tuesday, January 08, 2008 5:00:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

wakakakaka... aku pon la... tak larat aku... nnti2 la aku smbg baca.. wakakakaka yg peliknye ade jek mende dia nak cite tuh.... adeh laaa

Wednesday, January 09, 2008 5:42:00 AM  
Blogger ZaRrY said...

wakakakakakakaka.....ej...dlu ko sendiri prnh ckp kan...life as student byk citer menarik....ekekekekekekeke....tuu yg smpai berjela2 tuu...miahahahahahaha

Wednesday, January 09, 2008 4:47:00 PM  
Blogger ZaRrY said...

wakakakakakakaka uchuuuu

Wednesday, January 09, 2008 4:56:00 PM  
Blogger eleza737 said...

wakakka.. br skrg aku bleh click comment..
dah 4 kali aku masuk..
masuk utk bace jer.. hahahkahak
ermmm.. nak komen pe ek.?
ermmm.. haaaa...!!!
penggunaan bahasa yg baek..
khahkakhakhakh

Wednesday, January 09, 2008 8:31:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

wakakakakakakakakakak koliiinnggg...

Thursday, January 10, 2008 6:56:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home