Monday, May 4, 2009

...t...a...g...

1. Apekah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir?
+ tutup tingkap n pintu sambil jenguk2 dh ujan lom

2. Reaksi anda bile orang mengutuk anda?

+ wt muka selamba poyo...bg org lg nyampah n trus mengutuk...dorg tmbh dosa n berterusan bg pahala kt aku. miahahahahaha

3. Reaksi anda bile terjumpe artis kegemaran anda?
+ wt x nmpk sudeyh! (dlm diam2 rasa sgt teruja) wakakakaka

4. Maxis or Celcom? Which one you prefer?
+ Celcom la for sure. lgpun now nie aku ngah guna UPax yg sgt murah itew kan. harusla aku soka!!!

5. Nyatakan 3 bad habit anda.
+ suka tdo, bgn lewat, n tdo lg. kah3x

6. Ape yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
+ wahhh......glemer ahkak, noks!!!

7. Adekah anda mempunyai ramai peminat?
+ Bole tahan laaa..... (pnjm tagline amim) ekekekekekeke

8. Honestly, what do you like about urself?
+ Saya suka diri saya seadanya.. (kopi pes ayat liingg) hua3x


9. What is your heigt and weight?
+ height...165 kot. weight??? errrkkkk........x ingtla noks. agak2 sama berat dgn aishah af7 kot. wakakakakakakakaakakakaka

10. Ape reaksi anda apabila anda terkentut dgn kuat/busuk di khalayak ramai?
+ berterus terang. wakakakakakaakakaka

RANDOM QUESTIONS BOUT YOUR RELATIONSHIP
1. State the date you have declared with your 1st couple
+ 14 feb klo x silap la. eh, 1st kapel ke??? aiyokkkk....mana ingt dh....

2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
+ hmm...stkt ni aku x contact but my ex still contact me for some times.

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
+ errkk...stkt ni xprnh lg kot rindu2 neh. bak kata akim, 'hatiku kau luka' (lagu akim 1st konset)

4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
+ adessss...ssh lak nk jwb soklan nih. mayb 90% jer kot. haruss ada org sentap baca nih. isk3x...menakutkannnn (ckp dgn gaya kak mah).

5. How was your first date wif your couple?
+ wakakakaka. camne ek??? aku pun xingt. aku rasa aku xtau pun which one our 1st date. ekekekeke

6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk?
+ not really. dh wt aku sentap, majok tp dia wt2 xtau plak...siap leh tkr topik lak. uwaaaaaa....sadis kan! (yang, plis improvise ur 'memujuk' skills!) keh3x.

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
+ aiman x kesah....tp sometimes mrh jgk sbb membazir. tp bkn mrh btol, mrh menegur namanya. huhuhu

8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
+ wif my ex??? ada aku kesah??? wakakakakakaka

9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
+ klo ada krdt, call la. klo tadak, hntr msg dlu, "meh share krdt ckit." hik3x.

10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
+ errrkkkk......

Manusia-manusia yang ingin di tag adalah:
+ yg aku terfikir skrg ni cuma sorg jer...sorg jer leh kan??? so, aku nk tag idey

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home