Sunday, October 17, 2010

Gotong-Royong!!!

Yer kawan-kawan. Mari bergotong-royong. Bergotong-royonglah kita membersihkan blog yg berabad ditinggalkan nehhhhhh. LOL.

Kesian blog aku neh, ada tuan yang x beri komitmen kt blog. heh. Sejak berFacebook dan berTwitter nih la. Haiyoooo.

I have no idea what to blog. Seriously!

Sepanjang aku x blog nih, byk jugakla perkara2 yg aku sepatutnya hapdet, tp x hapdet pong!

So, aku akan cerita skit2 apa yg jadi kt aku slama ni. Haha. I'm a fanatic of Rihanna now! I'm one of RihannaNavy y'all! Aku fanatik Avril Lavigne dh lama dh, tp pernah ke aku blog yg aku fanatik Avril eh? Heh. Ramai sgt klo nk list artis yg aku minat neh. Nanti2 ada la aku hapdet psl tu.

Will update again soon! Very soon!

Labels: , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home