Monday, June 1, 2009

Selamat Hari Gawai Dayak




This opportunity (ttiba teringt junior kt mrsm dlu, ktorg pgl sarah opu. haha) aku nk ucap SELAMAT HARI GAWAI DAYAK utk sume kaum iban di seluruh negara, terutama di Sarawak dan di mana jua anda berada.


Gayu Guru Gerai Nyamai


(aku lupa la plak mksd GGGN tuh)



haha. yg psl junior aku yg ktorg pgl sarah opu tu kan...kah3x (gelak dlu b4 citer). dia prnh crita yg dia dlu lahir kt london (dak ni sbnrnya dak semenanjung yg fmlynya kne pndh ke srwk). so kulit dak ni ada gelap sketla. then, nk dijadikan crita, ada la skali tu...event apa ntah aku x ingt. tp time tu batch dorg kne present drama or sketsa...something like that la. Presentation dorg tu utk sbjk BI, so knela speaking kan. haha...di situla bermulanya nama dia yg ktorg pgl 'sarah opu'. dia nk sbut perkataan opportunity mcm tersekat2, gagap2 mcm tu la. brapa kali dia dok ulang sbut 'opu' last2 baru dia berjaya sebut perkataan 'opportunity' dgn jayanya. hahaha. since tu la wujudnya nama dia 'sarah opu'.


ya ampunnnnn....jhtnya la ktorg time skola2 dlu (mcmla skrg baek sgt. haha). apa la crita dak tu skrg.



errkkk........motippp isi perut n3 aku ni menyimpang crita psl dak 'opu' tu plak. haaiissyyy....




so, once again nk ucap SELAMAT HARI GAWAI DAYAK utk sume member2 kt skola dlu, kt mtrx dlu (errkk...ada ke member iban kt mtrx dlu. hoho), xkisahla dr mana aku knl korg...yg penting selamat menyambut hari gawai dayak. gayu guru gerai nyamai.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home