Saturday, May 17, 2008

Xtrnl yang rosak akhlak

LATEST UPDATES:



Truskan undian di www.gua.com.my

dan jgn lupa undi MBC @MUZIK MUZIK 23 dengan menaip MM M420 dan hantarkan ke 33399

dan truskan AFUNDI STACY ke 32999

dan truskan request lagu MILA BILA CINTA & AKU LEBIH TAHU di era.fm dan hot.fm


hmmm.....nk ckp pe????? im not in the mood actually. huh....td fenin psl keje melambak2...fenin memantau2....with all those managing stuffs.

then...another bad news....xtrnl aku rosak akhlak lagik. aiyahhhhhhh.....aku da pnt laaaaa mcm nih. ari tuh pendrive haku....bg pnjm kt org, full lagik isi akunyer pendrive. ble dpt blk kt aku, kosonggggg daaaa. huwaaaaaaaaa.........aku pun tataw apa org tu wt. isk3x. tym tu jer aku da byk ilang data n all those multimedia stuffs. then bout a month ago....akunyer xtrnl jth n rosak...lgsg xleh bukak. bley detect by pc but xleh baca. corrupted katanyaa...walaupunnn kan. then aku p hntr kedai nk servis ler kununnyer....aku mntk dorg backup dlu b4 dorg wt apa2. but dorg kata aku pnye xtrnl tuh mmg lgsg xleh bukak da n dorg pun xleh nk backup so dorg gantikan yg baru. uwaaaaaaa..........x syiok pun dpt xtrnl yg baru sbb xtrnl yg lama tu ada sentimental value maaaaaa. aku ilang sume data dlm xtrnl tu sama mcm lptop aku nih kne format. huwaaaaaaaa. xpelaa...aku take it positively la. lesson utk aku jgk kannn...laen kali careful sket.

but now....isk3x...cam x sgp jer nk citer. xtrnl haku rosak lagikkkk.....beriya aku me'refill' xtrnl tuh with sume data n document aku yg baru. tgk2 da rosak lagik. ayam tol laaa!!! file masa GSA almost sume laaa yg aku ilang. tp gmbr aku da byk upload kt photobucket n even kt blog ni pun ada. tp video...aku x smpt nk upload kt youtube lagik...means that now nie aku da ilang sume tuh. sume yg aku da download....xkirala menatang apa pun yg aku download...sume ilang. ptg tu bley jer lg aku bukak...siap bley download2 lagik. dan2 mlm tu dh xley bukak. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa dan huwaaaaaaaaaaaaaaa lagikkkkk.

daaaa.................daaaaaaaaa....sblm aku merapu meroyan pjg lagik....better aku end up post aku nih kt cni. any updates....l8r la ehhh....cuma upd8s psl poll tu jer tadik. k daaaaaaa.........

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home