Friday, June 19, 2009

Dadih Mango

as i left alone at home....aku try wt dadih. hua3x. gigih aku kluar semata2 nk bli serbuk dadih ngan susu cair. wakakakakaka.

secara kebetulan plak aku guna sudu yg kaler lbih kurang dgn dadih aku wt tu. hohohoho


senang jer nk wt dadih nie. uols bley try wt kt umah (utk sape2 yg x tau wt dadih nie). serbuk dadih, gula n susu cair. that's all bahan2nya. huhu.


first masukkan sume bhn tu...sukatan ikut sedap rasa la. bhn2 tu td campur dgn air n masakkan sume tu td. dh mendidih, barula masukkan dlm bekas. letak dlm peti sejuk, tgu smpai jd mcm jelly n siap!!! bley dimakan sudeyh. huhu. kjp jer wt nie...x smpai 5 mnt pun.




pe pun, my mom said dadih yg aku wt sodap. waaahhhhhhhh. hahaha.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home